کد خبر: 885288
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴
ناظم الشریعه سرمربی تیم فوتسال

سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتسال می‌گوید از گروه ایران در جام ملت‌های آسیا راضی است اما تیمش در مرحله حذفی کار سختی خواهد داشت.

سید محمد ناظم الشریعه در گفت‌وگو با ایسنا، درباره هم‌گروهی تیم‌ ‌ملی فوتسال ایران با عراق، چین و میانمار در جام ملت‌های آسیا، بیان‌ کرد: گروه بدی نیست و عراق و چین جزو تیم‌های خوب آسیا هستند و میانمار هم سال‌های قبل با مربیان ایرانی همچون رضا کردی و خدارحمی کار کرده است. باید این را قبول کنیم برای این که به قهرمانی برسیم فرقی نداشته باشد با چه تیمی بازی می‌کنیم.

او افزود: مسیر رسیدن به فینال بسیار مهم است. بعضی اوقات حریفان گمنام هم دردسرساز می‌شوند و شرایط مسابقات بسیار مهم است. مسیر ما تا فینال نسبتا سخت است چرا که باید در نیمه نهایی به احتمال زیاد با ژاپن بازی کرده و در فینال به مصاف تایلند برویم. سال‌های قبل هم همین طور بود اما من امسال نگران وضعیت لیگ هستم و دعا می‌کنم که ملی‌پوشان در فشار زیاد مسابقات مصدوم نشوند.

سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتسال با اشاره به زمان کم اردوی قبل از مسابقات، خاطر نشان کرد: در جام ملت‌های ۲۰۱۶ یک ماه اردو داشتیم اما امسال تنها ۲۰ روز بازیکنان را در اختیار خواهیم داشت. ضمن این که قرار است با بلاروس و اسلوونی هم چند بازی دوستانه را برگزار کنیم.

ناظم الشریعه به حضور پر قدرت تیم‌ها در جام ملت‌های آسیا اشاره کرد و گفت‌: ژاپن در مسابقات داخل سالن آسیا بازیکنان جوانش را آورد و نتیجه‌ نگرفت. آنها دوباره به سراغ با تجربه‌ها رفتند و در دیدار دوستانه‌ای که چند روز پیش داشتند همه قدیمی‌ها را دعوت کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار