کد خبر: 885276
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳
کارهای مطالعاتی باند دوم بزرگراه چابهار – زاهدان، تصویب طرح و کارهای فنی در استان و وزارت راه و شهرسازی نیز انجام و برای سازمان برنامه و بودجه ارسال شده است که منتظر هستیم کمیسیون ماده 23 تشکیل شود و برای شروع عملیات اجرایی ردیف اعتباری اختصاص یابد.

مسعود مالکی مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با اعلام خبر فوق گفت: تا دهه فجر امسال، 45 کیلومتر از باند دوم این بزرگراه از زاهدان به خاش شروع خواهد شد که اگر ردیف اعتباری اختصاص پیدا کند عملیات اجرایی آن زودتر آغاز می‌شود.

وی بیان کرد: در مسیر خاش - ایرانشهر هم 50 کیلومتر باند دوم بزرگراه به زودی بهره‌برداری می‌شود، از ایرانشهر به خاش نیز برای ساخت 44 کیلومتر قرارداد منعقد شده است که 10 کیلومتر آن در سفر رئیس جمهور افتتاح شد.

به گفته وی، عملیات ساخت بزرگراه ایرانشهر - چابهار در قالب ردیف اعتباری پس از اختصاص بودجه شروع خواهد شد اما درباره زاهدان تا میلک نیز باید گفت که از زاهدان تا زابل از 200 کیلومتر 69 کیلومتر زیر بار ترافیک رفته، باند دوم راه اندازی شده است و 18 کیلومتر دیگر حد فاصل حرمک تا سه راهی دشتک تا دهه فجر زیر بار ترافیک می‌رود.

مالکی خاطرنشان کرد: از سمت سه راهی دشتک به زابل 20 کیلومتر از مراحل اجرایی کار آغاز شده است و حدود 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد. از محمد آباد به سمت زهک جاده ترانزیت داریم که به میلک متصل می‌شود، 18 کیلومتر از سمت زهک به میلک جاده اصلی راه اندازی شده و زیر بار ترافیک است، به مسافت 13 کیلومتر از سه راهی جزینک به زهک لایه دوم آسفالت ریخته شد و منتظر پل دوم سیستان هستیم که حدود 10 دهانه 30 متری دارد و مراحل پایانی آن در حال انجام است و تا دهه فجر آماده می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار