کد خبر: 885271
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل از ايجاد زمینه اشتغال برای ۱۲۳۶ مددجوی اردبیلی با پرداخت ۱۳۰ میلیارد ریال وام در سال جاري خبر داد.

حسین دشتی گفت: در هشت ماهه نخست امسال با ارائه 130 میلیارد ریال وام زمینه اشتغال برای یک هزار و 236 مددجوی اردبیلی فراهم شد و خوشبختانه این مددجویان توانستند وارد بازار کار شوند.

وی افزود: تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان زیرپوشش از اهداف مهمی است که ما به دنبال داریم و تلاش و سعی ما بر این است که بتوانیم با خودکفایی و استقلال این قشر شاهد حل مشکلات اقتصادی و مالی آن‌ها باشیم و به همین منظور ایجاد اشتغال نیز براساس استعداد، توانایی‌ها و علاقه مددجویان مبنای کار قرار گرفته است.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به فعالیت 286 نفر از مددجویان با بهره‌گیری از ظرفیت مؤسسات کاریابی در کارخانه‌ها و کارگاه‌های صنعتی نیز گفت: 950 نفر نیز با دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی کمیته امداد وارد بازار کار شدند که تمام سعی ما بر این است که بتوانیم مشکلات پیش روی مددجویان را برطرف کنیم.

دشتی اظهار کرد: ارائه 170 میلیارد ریال از تسهیلات اشتغال مددجویان که امیدواریم با تامین اعتبارات تا پایان امسال بتوانیم بسیاری از موانع مددجویان را برطرف کنیم و در این زمینه از بانک‌های عامل انتظار داریم مواردی از قبیل نداشتن ضامن مددجویان را مد نظر قرار دهند.

وی با اشاره به این که 80 میلیارد ریال از تسهیلات پرداختی در اختیار مجریان طرح‌های خودکفایی استان قرار گرفته است بیان کرد: خیران نیز در یک اقدام خیرخواهانه و خداپسندانه سه میلیارد و 800 میلیون تومان در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت سپرده‌گذاری کرده‌اند که امیدواریم این حرکت ارزشمند به این شکل ادامه یابد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار