کد خبر: 885253
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی بر لزوم توسعه و گسترش خدمات پست بانک در مناطق روستايي خراسان جنوبی تاکيد کرد.

سید محمدباقر عبادی با بیان اینکه در مجموع ۴۷ دستگاه خودپرداز پست بانک در استان وجود دارد گفت: پست بانک مردمی‌ترین بانک است که تا حد زیادی وجود آن برای روستائیان غنیمت است.

وی با بیان اینکه خدمات پست بانک در روستاها و شهرهای خراسان جنوبی خدمات خوبی بوده که بیش از این باید گسترش یابد، افزود: برخی روستاها مبادلات مالی زیادی ندارند و وجود دستگاه‌های خود پرداز سبب می‌شود مبلغی که نیاز دارند را دریافت کنند و برای دریافت وجه به شهر مراجعه نکنند.

عبادي با بیان اینکه جایگاه پست بانک به گونه‌ای است که اگر نباشد اختلال در کارها ایجاد می‌شود اظهار داشت: روستائیان استان خراسان جنوبی مشکلات دارند که مهمترین آنها آب است.

نماینده پست بانک خراسان جنوبی نیز در این خصوص گفت: در حوزه انتخابیه بیرحند، درمیان و خوسف 16 دستگاه خودپرداز وجود دارد که از این تعداد 4 تا شهری و 12 دستگاه خود پرداز پست بانک روستایی است.

محمدی با بیان اینکه 6 دستگاه در بیرجند، 3 دستگاه در شهرستان درمیان و 7 دستگاه در خوسف نصب شده است، افزود: در راستای نوسازی اتوبوس‌های شهری یکی از شهرهای کشور بیرجند است که قرارداد آن منعقد شده و 12 میلیارد تومان تسهیلات مصوب شده است.

محمدی افزود: در حال حاضر در حوزه بیرجند، درمیان و خوسف به 45 روستا خدمت رسانی می‌شود و 21 باجه فعال است که از این تعداد 21 باجه در بیرجند، 12 باجه در خوسف و 3 باجه در شهرستان درمیان است

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار