کد خبر: 885251
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳
مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی از رشد 30 درصدی تولید اتان در مجتمع گاز پارس جنوبی نسبت به سال گذشته خبر داد.

مسعود حسنی با بیان اینکه در سال گذشته این شرکت نزدیک به 64 درصد گاز مورد نیاز کشور را تولید کرده است، گفت: این میزان در سال جاری به نزدیک به 70 درصد گاز تولیدی کشور رسیده است.

وی افزود: فازها و پالایشگاه‌های پارس جنوبی با توانمندی متخصصان داخلی وارد مدار تولید و بهره‌برداری رسیده که سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در این منطقه صنعتی متبلور شده است.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: این میزان رشد برای سال 97 در مقایسه با سال 95 نیز نزدیک به 37 درصد پیش‌بینی می‌شود که رشدی چشمگیر است و تحولی عظیم در صنعت پتروشیمی ایجاد خواهد کرد.

حسنی نقش و تاثیرگذاری در تامین گاز مصرفی کشور دارد افزود: منطقه صنعتی پارس جنوبی با داشتن توانمندی بالا نقش ویژه‌ای در تولید و انتقال گاز به نقاط مختلف کشور دارد و اکنون با ظرفیت کامل در مدار تولید قرار دارد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته این شرکت نزدیک به 64 درصد گاز مورد نیاز کشور را تولید کرده است گفت: تولید گاز مصرفی کشور از 64 درصد در مجتمع گاز پارس جنوبی با افتتاح پالایشگاه‌ فازهای جدید به 70 درصد رسیده است.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با بیان اینکهتولید اتان به‌عنوان یکی از استراتژیک‌ترین محصولات پالایشگاه‌های گاز پارس جنوبی است تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود، تولید اتان امسال به‌عنوان یکی از استراتژیک‌ترین محصولات پالایشگاه‌های گاز پارس جنوبی نسبت به سال 95 نزدیک به 30 درصد رشد داشته باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار