کد خبر: 885231
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸
در آیین افتتاح فرودگاه جاسک
فرودگاه شهدای هفتم آذر شهرستان جاسک با حضور استاندار هرمزگان، معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران و فرمانده نیروی دریایی ارتش افتتاح شد.

فرودگاه شهدای هفتم آذر شهرستان جاسک با حضور استاندار هرمزگان، معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران و فرمانده نیروی دریایی ارتش افتتاح شد.

معاون مهندسی و پدافند غیرعامل نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در آئین بهره‌برداری از این فرودگاه، اظهار داشت: برای توسعه فرودگاه برج کنترل و ایستگاه مخازن سوخت ساخت شده و ترمینال آن توسعه یافته است.

امیر دریادار حسن جعفری افزود: طول باند فرودگاه نیز از هزار و 800 متر به 2 هزار و 540 مترافزایش یافته و قابل نشست و برخاست برای هواپیما‌های نظامی و غیر نظامی است.

وی گفت: هواپیما‌های کلاس فوکر 100 و اِن دی با ظرفیت جابجایی 100 تا 120 مسافر می‌توانند از فرودگاه شهدای هفتم آذر جاسک پرواز کنند.

جعفری بیان داشت: بهره‌برداری از فرودگاه هفتم آذرنیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی موجب شکوفایی و تسهیل برنامه‌های توسعه و پیشرفت منطقه می‌شود و افزایش توان و امکانات منطقه را به دنبال دارد.

معاون مهندسی وپدافند غیرعامل نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه فرودگاه یکی از مهم‌ترین عوامل زیرساختی در آبادانی هر منطقه است، گفت: با توسعه فرودگاه جاسک گامی بلند در راستای اجرایی شدن تدابیر و رهنمود‌های فرماندهی معظم کل قوا در لزوم آبادسازی و توسعه سواحل مکران برداشته می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر