کد خبر: 885223
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان:
کسی که مسئول می شود بیش از هر کسی باید در مقابل انتصاباتش در مقابل خدا و مردم پاسخگو باشد و این امانت را درست حفظ کند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان دکتر طاهره چنگیز بااشاره به اینکه ما متولی سلامت مردم هستیم و دیوارهای دانشگاه علوم پزشکی، محصور به پردیس دانشگاه نیستا ظهار داشت:  در مورد سلامت مردم و سیستم بهداشتی تا شبکه های دوردست، از آخرین خانه بهداشت ده سرخ در منطق غربی اصفهان و از آن طرف خور و بیابانک در شرق اصفهان همه زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی قرار دارند و بنده به عنوان رئیس دانشگاه و مسئول باید پاسخگو باشم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت : انتخاب مسئولین و معاونان دانشگاه علوم پزشکی بر اساس توانمندی های فنی و شخصی و در مرحله بعد همسویی سیاسی است.

چنگیز ادامه داد: پس از انتصاب معاون یک معاونت دانشگاه که جانباز و جزو رزمندگانی است که بیش از 28 ماه در جبهه حضور داشته است، عزیزانی از جناحی دیگر و از اصلاح طلبان دانشگاه از من تشکر کردند.

وی افزود: اصلاح طلبان در پیامک هایی که برایم فرستادند ضمن تشکر عنوان کردند که از شما متشکریم زیرا یک بار هم که شده تابوشکنی کردید و در انتصابتان به صلاحیت های افراد و نه بازی های سیاسی توجه کردید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تأکید کرد: در بخش بهداشت و درمان در درجه اول مسئول سلامت مردم هستیم و برای سلامت مردم بازی های سیاسی را مداخله نخواهیم داد.

وی افزود: کسی که مسئول می شود بیش از هر کسی باید در مقابل انتصاباتش در مقابل خدا و مردم پاسخگو باشد و این امانت را درست حفظ کند.

در ادامه ' محسن مهرعلیزاده استاندار اصفهان ' افزود: سئوال دانشجو یان دائر بر اینکه چرا مدیری برگزیده می شود که همسو با دولت نیست و اعتقادی به طرح 'تحول نظام سلامت' که از طرح های موفق دولت یازدهم است ندارد، منطقی است.

وی ابراز نمود :طرح تحول نظام سلامت، طرحی برای بهبود سیستم سلامت در کشور است که از 15 اردیبهشت سال 1393 در دولت یازدهم در بیمارستان‌ها به اجرا درآمد.

مهرعلیزاده افزود: از سوی دیگر دفاعیات رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان(طاهره چنگیز) مبنی بر اینکه انتخاب معاونان این دانشگاه باید بر اساس شایستگی ها و بدون در نظر گرفتن مسائل سیاسی انجام شود، نیز منطقی است.

استاندار اصفهان تصریح کرد: در این بین، باید مدیران دستگاه های اجرایی به عنوان نمایندگان وزارتخانه ها و نهادهای دولتی از بین شایسته ها، افرادی را انتخاب کنند که همسویی بیشتری با دولت و دل در گرو اجرای برنامه های دولت داشته باشند زیرا دولت نماد انتخاب ملت است.

برنامه یاد شده روز گذشته با حضور محسن مهرعلیزاده استاندار اصفهان و ناهید تاج الدین نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار