کد خبر: 885217
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶
نماینده دموکرات نیویورک در مجلس سنای آمریکا با اشاره به قابل اعتبار بودن اتهام‌های آزار و بدرفتاری جنسی ضد رئیس جمهور این کشور تاکید کرد دونالد ترامپ باید استعفا کند.
باشگاه خبرنگاران: کریستن گیلیبرند از جمله سناتور‌هایی است که همه دوره کاری خود را برای برخورد با بدرفتاری و آزار جنسی در ارتش و در محیط‌های دانشگاهی اختصاص داده و به تازگی هم پویش زنان مجلس سنا را برای وادار کردن سناتور ال فرانکن به استعفا مدیریت می‌کرد. سناتور فرانکن به بدرفتاری جنسی متهم شده بود.

سناتور گیلیبرند به سی ان ان گفت: «رئیس جمهور ترامپ خواه خودش را مسئول بداند خواه نداند باید استعفا کند زیرا سخنانی که این زنان (زنانی که ترامپ را به آزار جنسی متهم کرده‌اند) بر زبان آورده اند و تجربه‌های بسیار تلخی که داشته اند آنقدر زشت و تکان دهنده است که جای دفاع برای ترامپ باقی نمی‌گذارد.»

وی افزود: کنگره هم باید بررسی‌ها و بازجویی‌های خود را انجام دهد و ترامپ را به پاسخگویی وادارد و او را وادار کند مسئولیت بدرفتاری خود را بپذیرد. فکر می‌کنم رئیس جمهور ترامپ باید خیلی فوری استعفا بدهد و اگر این اتفاق نیافتاد کنگره باید پرونده بدرفتاری جنسی او را بررسی کند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۹
0
0
چشممممم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار