کد خبر: 885216
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به انحلال سازمان هدفمندی یارانه ها واکنش نشان داد.
تسنیم: عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به انحلال سازمان هدفمندی یارانه‌ها واکنش نشان داد.

محسن بیگلری عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدام دولت در انحلال سازمان هدفمندی یارانه‌ها و تبدیل این سازمان به صندقی تحت عنوان صندوق رفاه اجتماعی اظهار داشت: ستاد هدفمندی یارانه‌ها در مجموع در رسیدگی به امور رایانه بگیران عملکرد قابل قبولی داشت.

وی افزود: البته این سازمان در ماه‌های اخیر در انجام وظایف خود کمی کوتاهی داشته و مردم را دچار مشکلاتی کرده است، اما دلیلی بر انحلال این سازمان در این برهه زمانی وجود نداشت.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه در واکنش به حذف سازمان هدفمندی از سوی دولت گفت: امیدوارم این اقدام دولت نمایشی نبوده و تنها به قصد بی توجهی به موضوع یارانه‌ها صورت نگرفته باشد و اگر کمیسیون بودجه به این نتیجه برسد که هدف دولت از سازمان هدفمندی بی توجهی به یارانه‌ها بوده قطعا ساکت نخواهد نشست. چراکه وظیفه ما به عنوان وکلای ملت ایجاب می‌کند که هر کجا احساس کردیم که حقی از مردم درحال ضایع شدن باشد به آن موضوع ورود پیدا کنیم.

نماینده مردم بانه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات رئیس جمهور در روز تقدیم بودجه ۹۷ خاطر نشان کرد: اینکه آقای روحانی در مجلس گفت که هدف بودجه ۹۷ حرکت در مسیر از بین بردن فقر مطلق است بسیار ارزشمند است منتها از شعار تا عمل فاصله زیادی وجود دارد؛ البته که ما امیدواریم دولت در این مسیر موفق باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار