کد خبر: 885153
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۷
چلسي به بارسا خورد، يووه به تاتنهام
قرعه‌کشي مرحله يک‌هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا در حالي عصر ديروز در نيون سوئيس و با مشخص شدن حريفان 16 تيم صعود کرده از مرحله گروهي برگزار شد...
دنيا حيدري

قرعه‌کشي مرحله يک‌هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا در حالي عصر ديروز در نيون سوئيس و با مشخص شدن حريفان 16 تيم صعود کرده از مرحله گروهي برگزار شد که رئال‌مادريد و پاري‌سن‌ژرمن در مرحله حذفي به هم رسيدند، قرعه‌اي که از آن به عنوان فينال زودرس نام برده مي‌شود. آربلوا، بازيکن پيشين رئال در واکنش به آلونسو که اين قرعه را برداشته بود در صفحه توئيتري خود نوشت: «آلونسوي عزيز اين چه قرعه‌اي بود؟ تو خوش‌قدم هستي، اما خوش‌دست نه!» ماکسول، نماينده پاري‌سن‌ژرمن در مراسم قرعه‌کشي ليگ قهرمانان اروپا اما رويارويي با رئال‌مادريد را چالشي زيبا خواند. اکيپ، روزنامه ورزشي فرانسه از رويارويي پاري‌سن‌ژرمن و رئال‌مادريد به عنوان يک شانس خوب نام برد.

روزنامه مارکا نيز از جدال مادريد و پاريس به عنوان فينالي تمام‌عيار نام برد، در حالي که اميليو بوتراگنيو، مدير بخش ورزشي رئال‌مادريد اسپانيا با نااميدي از اين قرعه گفت: «قرعه بسيار سختي رقم خورده و بازي رئال برابر پاري‌سن‌ژرمن واقعاً يک فينال زودهنگام است که ‌اي کاش لااقل بازي برگشت در برنابئو برگزار مي‌شد.» البته علاوه بر جدال رئال – پاري‌سن‌ژرمن، رويارويي چلسي و بارسا نيز از جمله مصاف‌هاي سخت مرحله حذفي است، در حالي که قرعه بايرن، يکي از قرعه‌هاي خوب اين مرحله است. رکوردار قهرماني بوندس‌ليگا که در مرحله گروهي دوم شده بود، در مرحله حذفي به بشيکتاش خورد تا کيکر اين تيم آلماني را خوش‌شانس بخواند.

در ديگر قرعه‌ها، يوونتوس با تاتنهام، بازل با منچسترسيتي (صدرنشين مقتدر ليگ انگليس)، سويا با منچستريونايتد، پورتو با ليورپول و شاختار دونتسک با رم ديدار مي‌کنند. ديدارهاي رفت مرحله يک‌هشتم نهايي، 24 و 25 بهمن و اول و دوم اسفند و ديدارهاي برگشت روزهاي 15، 16، 22 و 23 اسفندماه برگزار خواهد شد.  روز گذشته علاوه بر ليگ قهرمانان، مرحله يک‌شانزدهم نهايي ليگ اروپا هم قرعه‌کشي شد که در یکی از بازي‌هاي حساس آن، اوسترشوند تيم سامان قدوس بايد به مصاف آرسنال برود، ديداري که به دليل حضور قدوس در ترکيب رقيب آرسنال، براي ايراني‌ها از اهميت بالايي برخوردار است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار