کد خبر: 885115
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۷
حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی خبر داد:
نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران از آغاز پرداخت خسارات وارد شده به منازل مسکونی ایثارگران در زلزله اخیر کرمانشاه خبر داد.
به گزارش «روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی شهیدی روز دوشنبه 20 آذر در چهارمین روز از سفر خود به استان کرمانشاه با «سید رسول تاج‌دار» مدیرعامل شرکت بیمه البرز دیدار و گفت و گو کرد.
وی در این دیدار خدمت‌رسانی به ایثارگران را افتخار بزرگی برای همه مسئولان دانست و گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران و بیمه البرز در مورد پیگیری پرداخت خسارات وارده به ایثارگران عزیز به مجموعه‌ای خدمت می‌کنند که همه مردم کشورمان مدیون آن‌ها هستند و امروز هرچه این خدمت‌رسانی به ایثارگران آسیب‌دیده در زلزله با سرعت بیشتری انجام شود، بخشی از آلام وارده به این عزیزان کاهش می‌یابد و بار سنگین مسئولین استان کرمانشاه نیز کمتر می‌شود.
نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه در زلزله اخیر منازل مسکونی 9 هزار و 616 ایثارگر دچار آسیب شده است، افزود: از مجموع منازل آسیب دیده 8 هزار و 311 منزل آسیب‌دیده در استان کرمانشاه، هزار و 301 منزل در استان ایلام و 4 منزل نیز در استان کردستان قرار دارند و تا امروز 5 هزار و 693 منزل آسیب‌دیده متعلق به ایثارگران مورد کارشناسی و ارزیابی بیمه قرار گرفته‌اند که 5 هزار و 34 منزل در کرمانشاه و 658 منزل در ایلام هستند.
معاون رییس جمهوری در پایان ضمن اشاره به آغاز پرداخت خسارت وارد شده به ایثارگران آسیب‌دیده در زلزله کرمانشاه تأکید کرد: بر اساس تمهیدات پیش بینی شده ایثارگران عزیز تحت پوشش بیمه عمر و حوادث غیر مترقبه قرار دارند و مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران و شرکت بیمه البرز برای تسریع در پرداخت خسارت‌های ایثارگران تلاش می‌کنند.
«
سید رسول تاج‌دار» مدیرعامل شرکت بیمه البرز نیز در این دیدار گفت: ما علاوه بر اینکه انجام تعهدات را وظیفه خود می‌دانیم، به خدمت‌رسانی به قشر عزیز ایثارگر افتخار می‌کنیم.
وی با اشاره به ارزیابی های صورت گرفته افزود: بر اساس نتایج بررسی های صورت گرفته از مجموع منازل مورد بررسی 147 منزل متعلق به ایثارگران دچار آسیب 100 درصدی شده‌اند و روند کارشناسی منازل آسیب‌دیده در زلزله در حال انجام است.
مدیرعامل شرکت بیمه البرز با اشاره به اینکه پرداخت مبلغ اجاره یک ساله به ایثارگران خسارت دیده با رعایت سقف 35 میلیون تومانی تعهد شده انجام خواهد شد، ادامه داد: حداقل 20 کارشناس بیمه البرز به صورت تمام وقت در منطقه حضور دارند و روند کارشناسی منازل و پرداخت خسارت به ایثارگران عزیز را پیگیری می کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار