کد خبر: 885076
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹

قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در نیون سوئیس برگزار شد که طبق برنامه رئال‌مادرید و پاری‌سن ژرمن برای صعود به مرحله بعدی باید دو مسابقه حساس در مادرید و پاریس برگزار کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا ظهر امروز (دوشنبه) در نیون سوئیس قرعه‌کشی آغاز شد.

برای برگزاری این مراسم ژابی آلونسو دعوت شد و قبل از شروع مراسم صحبت‌هایی را در مورد تیم های حاضر در این مرحله انجام داد.

 

وی در این باره اظهار داشت: خوشحالم که لیورپول این دوره در این مرحله حضور دارد.علاوه بر این تیم های انگلیس در مرحله یک هشتم 5 تیم است و قدرت زیادی هم دارند.

آلونسو تاکید کرد: من در تیم های بایرن مونیخ، لیورپول و رئال مادرید بازی کرده‌ام و امیدوارم یکی از این سه تیم فاتح جام قهرمانی شود.

 

 

*حضور میهمان برنامه نود در سالن قرعه کشی لیگ قهرمانان و لیگ اروپا

لوئیس فیگو میهمان افتخاری یوفا است که به احتمال فراوان در یکی از مراحل برداشن گوی از گلدان‌ها روی استیج خواهد رفت.

یوونتوس  - تاتنهام

اف‌ث بازل  - منچسترسیتی

پورتو  -   لیورپول

سویا  -  منچستریونایتد

رئال مادرید - پاری‌سن ژرمن

شاختار دونتسک  - آ اس رم

چلسی  - بارسلونا

بایرن‌مونیخ - بشیکتاش

 

پیش از آنکه قرعه‌ها مشخص شود، تیم‌های بارسلونا اسپانیا، تاتنهام انگلیس، بشیکتاش اسپور ترکیه،‌لیورپول انگلیس، ،پاری سن‌ژرمن فرانسه، منچسترسیتی انگلیس،آ.اس رم ایتالیا، منچستریونایتد انگلیس به عنوان تیم‌‌های صدرنشین گروه‌های ۸ گانه مرحله گروهی در سید یک قرارگرفتند.

همچنین بازل سوئیس، بایرن مونیخ آلمان، چلسی انگلیس، یوونتوس ایتالیا، پورتو پرتغال، رئال مادرید اسپانیا، شاختار اوکراین و  سویا اسپانیا به علت دوم شدن در سید ۲ جای گرفتند.

نتایج قرعه‌کشی مرحله یک هشتم این بازی‌ها به شرح زیر است:

.......

 

پیکارهای رفت مسابقات در تاریخ۱۳ و ۱۴ فوریه (۲۴ و ۲۵ بهمن ۹۶) و مسابقات برگشت در تاریخ ۲۰ و ۲۱  فوریه (۱ و ۲ اسفند ۹۶) انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار