کد خبر: 885075
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸
تمرین تیم فوتبال استقلال امروز دوشنبه بعد از چهار روز تعطیلی در ورزشگاه آزادی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تمرین صبح امروز استقلال تهران ساعت ۱۰:۳۰ در زمین چمن شماره ۲ آزادی، پس از چهار روز تعطیلی آغاز شد.

* حسن بیت سعید، جابر انصاری و فرشید اسماعیلی غایبان تمرین امروز پایتخت بودند. به نظر می رسد جدایی بیت سعید از استقلال قطعی باشد.

* وینفرد شفر در ابتدای تمرین برای بازیکنان استقلال تهران در حال صحبت بود که محمد حسین زرندی، مدیر رسانه ای این باشگاه وارد زمین چمن شد. تأخیر وی باعث شد تا شفر از وی بخواهد برای بازیکنان استقلال آواز بخواند. البته زرندی در حالی که بازیکنان استقلال در حال کف زدن بودند درخواست سرمربی را با لبخند رد کرد.

* دروازه بان های استقلال از ابتدای تمرین به طور جداگانه زیر نظر اشکان نامداری تمرین کردند.

* بازیکنان پس از صحبت های سرمربی استقلال به انجام تمرینات کششی و کار با توپ زیر نظر بیژن طاهری و ساناک پرداختند.

* هنگامی که بازیکنان استقلال با دستور وینفرد شفر در حال انجام آیتم های سرعتی بودند، صدای شوخی بین بازیکنان در مورد تنبلی برخی از آنها در طول تعطیلات چهارروزه، فضای نشاط آوری را در بین آبی پوشان ایجاد کرده بود.

* تمرین استقلال قرار بود ساعت ۱۲ به اتمام برسد تا آنها بعدازظهر امروز نیز زیر نظر کادر فنی تمرین کنند اما تداخل برنامه ناهار آنها درهتل المپیک با بازیکنان پرسپولیس سبب شد تا بازیکنان باتجربه از شفر بخواهند تمرین صبح را طولانی تر برگزار کرده تا عصر تمرین نکنند که این موضوع با موافقت شفر همراه بود.

* بازیکنان استقلال در پایان تمرین فوتبال درون تیمی را برگزار کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار