کد خبر: 885067
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹

سرمربی تیم والیبال شمس تهران با اشاره به این که هدف از حضور تیم شمس با نفرات نوجوان آماده سازی بازیکنان برای حضور قدرتمند در قهرمانی جوانان جهان است، گفت: هر وقت تیم‌های دیگر بدهی‌های میلیاردی را دادند ما هم جریمه را پرداخت می‌کنیم.

محمد وکیلی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره کسر سه امتیاز از تیم والیبال شمس تهران و نیز جریمه 30 میلیون تومانی به دلیل عدم حضور این تیم در مسابقات رده نوجوانان، اظهار کرد: از همان اول هم قرار نبود که ما در رده نوجوانان تیم داری کنیم. واقعا جالب است چرا که تیم شمس خود تیم نوجوانان است و با اهداف دیگری در لیگ برتر تیمداری کردیم. اگر هم قرار بوده که در قهرمانی نوجوانان بازی کنیم باید بازی‌هایمان را زودتر تمام کردند تا هفته‌ گذشته در کاشان در رقابت‌های نوجوانان حضور می یافتیم و قهرمان می شدیم. ما برای والیبال ایران و افزایش تجربه بازیکنان تیم‌ ‌ملی نوجوانان در آینده و فارغ از نتایج در لیگ برتر شرکت کردیم. اگر قرار است در رده نوجوانان که چند روز دیگر شروع می‌شود، شرکت کنیم باید با همین تیم حاضر شویم.

سرمربی تیم شمس تهران با انتقاد از رای سازمان لیگ، گفت‌:  سوالم این است که واقعا اگر در رده نوجوانان تیم داری می کردیم چه سودی برای والیبال داشت؟ هدف باشگاه شمس و فدراسیون والیبال از قبل معلوم بود و با هم هماهنگ بودیم. هدف این بود که نفرات تیم شمس که در قالب تیم‌ ‌ملی نوجوانان قهرمان جهان شدند در سال 2019 در قالب تیم‌ ‌ملی جوانان باز هم بر روی سکو بروند.

وکیلی در پاسخ به این سوال که آیا کم کردن امتیاز از شمس مرتبط با جریانات اخیر مربوط به تیم‌های پر طرفدار شهرستانی از جمله هاوش گنبد و شهرداری ارومیه است یا خیر؟ جواب داد: ما از یازده دیدار، چهار بازی را پیروز شدیم و 12 امتیاز را کسب کردیم، اما دیگر تیم‌ها بر اساس جریانات دیگر به سازمان لیگ معترض هستند. متاسفانه افراد دیگری با هم دعوا دارند ، اما سنگ این مشاجره‌ها بر سر بازیکنان شمس خورد. 100 درصد این حکم را به خاطر جلب حمایت و نظر تیم‌های دیگر داده‌اند. پس از این که بازی کاله و هاوش را سه بر صفر   به سود کاله اعلام کردند و همچنین رای بازی نیمه تمام شهرداری ارومیه و پیکان را به سود پیکان اعلام کردند، دو تیم پر طرفدار شهرستانی در جدول شرایط خوبی پیدا نکردند به همین خاطر خواستند با کسر امتیاز از ما، حضور این دو تیم در پلی‌آف راحت‌تر شود. ما در هیچ شهری و دیداری مشکلی را به وجود نیاوردیم، اما به جای این که اصل این دعواها را ریشه یابی کرده و حل کنند ما را اذیت کردند.

سرمربی تیم‌ ‌ملی نوجوانان در این باره که آیا جریمه نقدی را پرداخت می‌کنند؟ گفت‌: ما چنین پولی را نداریم که بپردازیم. به نظرم بهتر است از 9 امتیاز باقی‌ مانده پنج امتیاز را به یک تیم و چهار امتیاز را به تیم دیگر بدهند تا این حاشیه‌ها بخوابد. در طول این سال‌ها باشگاه‌ها بدهی‌های میلیاردی به فدراسیون دارند. هر وقت آنها بدهی‌ها را دادند ما هم این جریمه را پرداخت می‌کنیم. معتقدم با این کار به تیم‌های دیگر گفتند که هر چند حکم‌هایی علیه شما داده شده ، اما نگران نباشید چرا که صعودتان به پلی‌آف سخت نیست!

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار