کد خبر: 885065
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷
محمود فکری  سرمربی نساجی قائم شهر

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با بیان این‌که در نیم‌فصل دوم نباید اشتباه کنیم تا بتوانیم قبل از این‌که فصل به پایان برسد قهرمانی‌مان را تثبیت کرده باشیم، گفت: برای صعود به لیگ برتر باید ریاضت بیش‌تری را متحمل شویم و تلاش‌مان صعود بدون اما و اگر است.

محمود فکری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره نیم‌فصل اول لیگ دسته یک کشور، اظهارکرد: در مجموع نیم‌فصل اول برای ما بسیار خوب و البته بسیار سخت بود؛ خدا را شکر هر چه پیش ‌رفتیم، همکاری‌ها، دلسوزی‌ها، رفاقت‌ها و صبر و تحمل‌ها بیش‌تر شد. نیم‌فصل بسیار سختی بود ولی توانستیم بسیار خوب آن را پشت سر بگذاریم و امیدوارم همین روند را تمام مجموعه ادامه دهند و تلاش بیش‌تری صورت بگیرد تا در نهایت قهرمان لیگ یک شویم و به لیگ برتر راه پیدا کنیم.

او درباره استعفایش در اواسط بازی‌های نیم‌فصل اول و این‌که چه شد که خود و تیمش محکم به کارشان ادامه دادند تا در نهایت قهرمانی نیم‌فصل حاصل شد؟ گفت: باشگاه و شرکت نفت یکسری قوانین دارند که طبق آن اصول، کار باید پیش رود. ما در ابتدای راه یک‌سری مشکلاتی داشتیم اما پس از آن ناراحتی و نگرانی که به وجود آمد، مدیریت باشگاه و شرکت، بیش‌تر وارد کار شدند و دستور دادند که مشکلات ما برطرف شود و امکانات لازم نیز در اختیارمان قرار داده شود و همین هم باعث شد که روز به روز شرایط ما بهتر شود و خوب پیش برویم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنانش در نیم‌فصل اول، خاطرنشان‌کرد: ما در ابتدای فصل نسبت به بودجه‌ای که باشگاه داشت، بازیکن جذب کردیم، البته یکسری بازیکنان را هم می‌خواستیم که پول خیلی بیش‌تری را می‌خواستند و ما نتواستیم آن‌ها را جذب کنیم اما در مجموع بازیکنانی را گرفتیم که در نیم‌فصل نخست همه توانایی آن‌ها را دیدند. بازیکنانم توانایی بسیار خوبی دارند و از کیفیت و پتانسیل بالایی برخودار هستند.

وی عنوان کرد: برای نیم‌فصل دوم بازیکنانی را جهت جذب مدنظر داریم، چرا که یک‌سری از پست‌های ما باید ترمیم شود و برای برخی پست‌ها نیز نفر کم داریم. هنوز فهرست خروجی خاصی نداریم و باید ببینیم چه بازیکنانی را می‌توانیم جذب کنیم و در نهایت بازیکنانی را که لازم نداریم، به خودشان اعلام کنیم تا بتوانند برای آینده‌شان تصمیم بگیرند.

فکری درباره قضاوت‌ها در نیم‌فصل اول و این‌که آیا نظارت لازم بر روی لیگ یک انجام می‌شود؟ اظهار کرد: از هفته‌هایی که بازی‌های ما مهم و حساس شدند و با حریفان بالای جدولی بازی داشتیم، کمی نظارت بیش‌تر و از داورهای بهتری استفاده شد اما در بسیاری از هفته‌های لیگ، از داوری متضرر شدیم. امیدوارم در نیم‌فصل دوم نیز که رقابت‌ها حساس می‌شوند و نیم‌فصل تعیین کننده‌ای برای تیم‌ها است، از همان ابتدا شاهد نظارت بیش‌تر بر روی لیگ یک باشیم، چرا که با یک اشتباه ممکن است یک تیم صعود و تیم دیگر از رسیدن به لیگ برتر باز بماند و هم‌چنین تیمی به اشتباه سقوط کند. امیدوارم هیچ تیمی متضرر نشود.

او در پاسخ به این سوال که آیا امسال نفت‌مسجدسلیمان می‌تواند مانند نیم‌فصل اول پیش از پایان لیگ قهرمانی خود را تثبیت کند؟ گفت: باید تلاش بیش‌تری صورت بگیرد تا بدون اما و اگر لیگ برتری شویم. هر چقدر در نیم فصل اول سختی متحمل شدیم، در نیم‌فصل دوم برای صعود و قهرمانی باید ریاضت بیش‌تری را متحمل شویم و ضمن تلاش بیش‌تر، نقاط ضعف‌مان را هم برطرف و قوی‌تر از نیم‌فصل اول کار کنیم. ما نباید اشتباه کنیم تا بتوانیم قبل از این‌که فصل به پایان برسد، قهرمانی‌مان را تثبیت کرده باشیم. ما تمام تلاش‌مان را برای تحقق این مهم انجام می‌دهیم اما واقعا کار سختی داریم، چرا که واقعا امتیاز گرفتن در نیم‌فصل دوم چه از تیم‌های بالای جدول و چه از تیم‌های پایین جدول کار سختی است.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان درباره هواداران تیمش نیز عنوان کرد: در حال حاضر هواداران کمک‌حال ما هستند و انرژی بسیار خوبی به تیم می‌دهند. آن‌ها به معنای واقعی یار دوازدهم ما هستند و در خیلی از بازی‌ها که از حریف عقب می‌ماندیم، با تشویق آن‌ها و حمایت‌شان به بازی برگشتیم و توانستیم نتیجه را جبران کند. امیدوارم در نیم‌ فصل دوم هواداران ما یکدل‌تر و پرشورتر و هم‌چنین حمایت بیشتری از تیم داشته باشند تا در نهایت با حمایت خوب‌شان صعود به لیگ برتر را جشن بگیریم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار