کد خبر: 885054
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰
روز پایانی رقابت‌های کشتی آزاد باشگاه‌های جهان

کشتی‌گیر آذربایجانی تیم ستارگان ساری و دارنده 3 طلای جهان و یک برنز المپیک از حضور در ایران و کشتی گرفتن مقابل تماشاگران پرشور ایرانی ابراز خوشحالی کرد.

حاجی علی‌اف در گفتگو با ایسنا، درباره حضور در ترکیب تیم ستارگان ساری یکی از نمایندگان ایران در چهارمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان اظهار کرد:‌ رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان از سطح بالایی برخوردار بود و عنوان‌داران جهان و المپیک در این رقابت‌ها کشتی گرفتند که نشان دهنده سطح بالای این رقابت‌ها بود. در مجموع تیم های خوبی آمده بودند و رقابت‌های با کیفیتی را شاهد بودیم.

دارنده 3 طلای جهان و یک برنز المپیک افزود: قبلا هم در لیگ ایران کشتی گرفته ام و تجربه این فضای منحصر بفرد در مسابقات را داشتم. مردم ایران عاشق کشتی هستند و حمایت بسیار خوبی از کشتی‌گیران خود دارند. حضور پرشور تماشاگران ایرانی در سالن مسابقات انگیزه مهمی برای حضور کشتی‌گیران خارجی در این رقابت‌ها بود و امیدوارم بتوانم باز هم در ایران حاضر شوم.

وی درباره شکست ستارگان ساری مقابل ایزی‌پایپ در مرحله نیمه نهایی گفت: برخی کشتی گیران ما در سطح آمادگی بالایی نبودند و نتوانستند آنطور که باید کشتی بگیرند. من هم با آسیب‌دیدگی مواجه بودم. تیم ما مقتدرانه از سد بیمه رازی قهرمان 2 دوره این رقابت‌ها گذشت و می‌توانستیم فینالیست این جام باشیم اما در نیمه نهایی آنطور که باید ظاهر نشدیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار