کد خبر: 885048
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸
در این مقاله قصد داریم به روش‌های مختلفی برای بهبود وضعیت ترافیک سایت و در نتیجه بالا بردن ارزش آن بپردازیم. یکی از برترین روش ها برای افزایش ترافیک تبلیغات پاپ آپ می باشد.

در این مقاله قصد داریم به روشهای مختلفی برای بهبود وضعیت ترافیک سایت و در نتیجه بالا بردن ارزش آن بپردازیم. یکی از برترین روش ها برای افزایش ترافیک تبلیغات پاپ آپ می باشد.این تبلیغات از آنجا که بسیار سریع حجم قابل توجهی از کاربران را به سمت سایت ارسال می کنند، تاثیر خود را در زمان بسیار کوتاهی نشان میدهد. البته همه سایت های ارائه دهنده تبلیغات پاپ آپ که در حال فروش پاپ آپ هستند کیفیت قابل قبولی ندارند. در میان این سایت ها سایت های وجود دارد که از منابع غیر قابل اطمینان ترافیک را تامین می کند.

با توجه به این موارد کاربران می بایست جهت خرید پاپ آپ به سایتهای با کیفیت مراجعه کنند.در این صورت می باشد که بابت هزینه انجام شده بازدهی قابل قبولی خواهند داشت.پنجره های بازشو که به آنها با پاپ میگوید نوعی تبلیغ است که به صورت یک پنجره جدید ممکن است در تب جدید در مرورگر کاربر باز شود یا حتی در روی مرورگر کاربر یا در زیر آن نمایش یابد.بیشترین کاربرد این پنجره های پاپ اپ افزایش رتبه الکسا برای مشتریان این نوع تبلیغ می باشد.برای بهبود رتبه الکسا تفاوت چندانی نمی کند که تبلیغ پاپ آپ چطور به بازدید کننده نمایش داده شود. آنچه مهم است باز شدن این تبلیغات برای کاربر و آوردن آنها به سایت می باشد تا در نتیجه ترافیک سایت بالا رود و رتبه الکسا افزایش بهتر شود.

درآمد کسب شده در تبلیغات پاپ آپ معمولاً بیشتر از روش های مشابه می باشد. به این خاطر که در تبلیغات پاپ آپ وب مسترها بر اساس تعداد آیپی درآمدی مشخص دارند و تنها کافی است برای افزایش درآمد خود ترافیک سایت را بالا ببرند. البته صاحبان سایت در کنار تبلیغات پاپ آپ معمولاً از روش های دیگر نیز برای کسب درآمد استفاده میکنند که یکی از این روش ها تبلیغات بنری یا همان تبلیغات کلیکی می باشد.استفاده صاحبان سایت از روش های تبلیغاتی دیگر به این معنی نیست که آنها در آمد بیشتری دارند چون در نهایت به مرور صاحب سایت متوجه خواهد شد درآمد از پاپ آپ بیشتر از سایر روش هاست و به همین خاطر است که به مرور تبلیغات دیگر از نظر حجم کاهش پیدا می کنند.

در سایتهای تبلیغاتی با کیفیت برای هر آی پی در ۲۴ ساعت تنها یک بار پاپ اپ باز می شود و در صورتی که کاربر پس از مشاهده به هر علتی تبلیغ را بسته باشد ، تا ۲۴ ساعت بعد به هیچ عنوان برای تبلیغ جدیدی باز نمی شود. سایت پاپ آپ می به آدرس اینترنتیpopupme.netیکی از برترین سایت ها در زمینه تبلیغات پاپ آپ می باشد. سایت پاپ آپ می از آنجا که کدهای خود را بسیار بهینه کرده علاوه بر موارد ذکر شده در هر صفحه نیز تنها یک پاپ آپ کاربر نمایش می دهد تا بتواند در حد امکان کیفیت را بالا ببرد.

سرعت باز شدن تبلیغ مقصدبرای سایت تبلیغ دهنده بسیار تاثیرگذار میباشد.برای اینکه در صورتی که سایت ها کاربران را در صفحه انتقال به تبلیغ معطل بگذارند ممکن است کاربر تبلیغ مذکور را ببندد. این مورد نیز در پاپ اپ می توجه شده و سرعت تا حد امکان بهبود یافته.

یکی از کاربردهای دیگری که معمولاً برای آن از تبلیغ پاپ آپ استفاده می شود تست صفحات ۱ و ۲است . این تست به این صورت می باشد یکسری کاربر به یک صفحه برده میشوند و کاربران دیگر به همان تعداد به صفحه دیگری با تغییر یک پارامتر برده میشود. نهایتاً بعد از مشاهده ی آمار می توان مشخص کرد که بخشی که اصلاح شده تا چه حد روی بازدهی و بهبود آن صفحه خاص تاثیر گذاشته.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر