کد خبر: 885025
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰
سردار ابراهیم کریمی اظهار داشت: از آغاز ثبت نام کسر خدمت فرزندان ایثارگران تاکنون بیش از 110 هزار نفر برای استفاده از این قانون در دفاتر پلیس 10+ ثبت نام کرده اند و امروز آخرین مهلت ثبت نام این افراد برای استفاده از قانون کسر خدمت فرزندان ایثار گر است.
میزان: جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی گفت: ثبت نام فرزندان ایثارگر دارای سابقه حضور در مناطق عملیاتی تا دهم دی ادامه دارد.

سردار ابراهیم کریمی  اظهار داشت: از آغاز ثبت نام کسر خدمت فرزندان ایثارگران تاکنون بیش از 110 هزار نفر برای استفاده از این قانون در دفاتر پلیس 10+ ثبت نام کرده اند و امروز آخرین مهلت ثبت نام این افراد برای استفاده از قانون کسر خدمت فرزندان ایثار گر است.

وی ادامه داد: از امروز تا دهم دی ماه فرزندان ایثارگران دارای سابقه حضور در مناطق عملیاتی می توانند برای ثبت درخواست کسر خدمت خود به مراکز پلیس10+ مراجعه کنند.

به گفته جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی، اولویت استفاده از کسر خدمت برای واجدان شرایط با کارکنان وظیفه در حال خدمت،مشمولان غیر غایب دارای برگ آماده به خدمت در هر سال است. این طرح برای 20 هزار نفر در نظر گرفته ده است و اگر در فراخوان با این اولیت ها طرح تکمیل نشد،اولویت با مشمولان دارای معافیت تحصیلی می شود.

جانشین رئیس وظیفه عمومی اعلام کرد: این طرح به هیچ وجه برای مشمولان غایب قابل استفاده نیست.

کریمی با بیان اینکه در حال حاضر تنها نام نویسی از افراد انجام می شود، تاکید کرد: در مرحله اول نیازی به ارائه مدارک نیست و تنها نام نویسی از مشمولان این طرح انجام می شود و افراد باید درخوایت خود را ابتدا ثبت کنند.

وی در مورد زمان اجرای این طرح گفت: بر اساس ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح این طرح در طول اجرای برنامه ششم توسعه اجرا شده و سالانه 20 هزار مشمول فرزندان جانبازان، ایثارگران و رزمندگان می توانند از این طرح استفاده کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار