کد خبر: 884987
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳
رئیس مرکز عملیات بازرسی ناجا :
ایجاد تحرک و پویایی در بین کارکنان، حساسیت مسئولان ناجا به امر آموزش، ایجاد هماهنگی بین نیروهای صف و ستاد، بهبود ارتقای دانش و مهارت کارکنان و کاهش هزینه در انجام ماموریت‌ها از جمله مهم‌ترین دستاوردهای قرارگاه جهادی تربیت و آموزش ناجا است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، به‌نقل از پایگاه خبری پلیس، رئیس مرکز عملیات بازرسی ناجا در مراسم آغاز به‌کار هیئت نظارت و بازرسی ناجا از قرارگاه جهادی تربیت و آموزش فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در آموزه‌های دینی و مباحث علمی، همواره به امر آموزش تاکید شده و در توان رزم و آمادگی جسمانی مورد تاکید مقام معظم رهبری و فرمانده ناجا نیز آموزش حرف اول را می‌زند.

سردار فرامرز اخلاقی گفت: اگر سازمانی را به شکل یک درخت تشبیه کنیم، ریشه این درخت آموزش است و میوه و ثمره آن نیز بستگی به ریشه آن دارد. همان‌طور که ریشه محکم باشد درخت نیز تنومندتر شده و میوه و ثمره خوبی را نیز به بار می‌دهد، اگر سازمانی هم بخواهد مقتدر و پویا شود، باید عناصر آن دارای مهارت و آموزش‌های لازم باشند.

سردار اخلاقی رویکرد آموزش در بیشتر سازمان‌ها را دانش محوری عنوان کرد و ادامه داد: رویکرد نیروی انتظامی در آموزش برخلاف سازمان‌های دیگر به دلیل نوع ماموریت‌های آن مهارت محوری است.‌ بی‌شک آن چیزی که ماموران را در انجام ماموریت مسلط می‌کند داشتن مهارت است و به همین دلیل باید مهارت کارکنان نیروی انتظامی روز به روز ارتقا پیدا کند.

وی موضوعات مهم مورد توجه در نظارت بر قرارگاه جهادی تربیت و آموزش فرماندهی انتظامی استان را مربوط به دفاع شخصی، آمادگی جسمانی، توان رزم و عملیاتی کارکنان و مهارت در تیراندازی با توجه به قانون بکارگیری سلاح عنوان کرد و گفت: در این موضوعات از تمام ماموران در پلیس‌های تخصصی آزمون‌های لازم گرفته می‌شود.

رئیس مرکز عملیات بازرسی کل ناجا ارزیابی میزان توانمندی کارکنان، ایجاد تحرک و پویایی در بین کارکنان، حساسیت مسئولان ناجا به امر آموزش، ایجاد هماهنگی بین نیروهای صف و ستاد، بهبود ارتقای دانش و مهارت کارکنان و کاهش هزینه در انجام ماموریت‌ها را از جمله مهم‌ترین دستاوردهای قرارگاه جهادی تربیت و آموزش ناجا از زمان راه‌اندازی آن تا‌کنون عنوان کرد.

وی با بیان اینکه این نوع بازرسی‌ها و ارزیابی‌های دوره‌ای سبب خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر ماموران انتظامی استان به مردم می‌شود، افزود: با زحمات مسئولان انتظامی استان و مدیریت سردار معصوم‌بیگی شاهد تحول خوبی در ارتقای آموزش و مهارت نیروهای فرماندهی انتظامی استان  اصفهان خواهیم بود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار