کد خبر: 884980
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی :
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی گفت: امسال در برنامه داریم که ۱۰ شرکت مستعد دانش‌بنیان شدن را شناسایی کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی گفت: امسال در برنامه داریم که ۱۰ شرکت مستعد دانش‌بنیان شدن را شناسایی کنیم.

مصطفی آمره مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی با اشاره به جدیت شرکت شهرک‌های صنعتی استان در راستای تلاش برای گسترش و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان اظهار داشت: یکی از شاخص‌ها و اقداماتی که شرکت‌ شهرک‌های صنعتی در یکی دو سال اخیر در دستور کار خود قرار داده بحث حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و کمک به افزایش تعداد این شرکت‌ها است.

وی افزود: در این راستا یکی از کارهایی که انجام داده‌ایم این بوده که در وهله نخست به شناسایی واحدهایی پرداختیم که ظرفیت دانش‌بنیان شدن را داشتند و استعدادیابی کرده و واحدهایی را که مستعد دانش‌بنیان شدن بودند را شناسایی کردیم و امسال در برنامه داریم که 10 شرکت مستعد دانش‌بنیان شدن را شناسایی کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی تصریح کرد: همچنین باید علاوه‌بر شناسایی این 10 شرکت کمک کنیم که حداقل 3 واحد از این شرکت‌ها در زمینه دانش‌بنیانی به ثبت برسند، در ادامه مسیر هم تلاش می‌کنیم که این شرکت‌هاهم در بحث شناساندن محصولاتشان و هم در زمینه بازاریابی محصولاتشان حمایت شوند.

آمره بیان کرد: برای بازاریابی محصولات این شرکت‌ها قراردادهایی را هم با کارگزارانمان در فن‌بازار منطقه‌ای بسته‌ایم که می‌توانند برای محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان مشتری جذب کنند.

وی ادامه داد: شرکت‌های دانش‌بنیان شاخص‌هایی دارند که معاونت علمی ریاست جمهوری برای آنها مشخص کرده است، این شرکت‌ها شرکت‌هایی پژوهش‌محور هستند یا محصولی را تولید می‌کنند که براساس تکنولوژی‌های روز و دانش روز است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی عنوان کرد: بنابراین تعیین اینکه شرکت دانش‌بنیان تلقی می‌شود یا نه را معاونت علمی برعهده دارد، ما هم کمک می‌کنیم که این فرایند تسهیل شود و در این راستا با شناسایی شرکت‌های مستعد وبرگزاری دوره‌های آموزشی فرایند ثبت و گرفتن گواهینامه را تسهیل مینماییم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار