کد خبر: 884946
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
زن جوان بعد از شناسايي مردان پولدار در تلگرام با آنها طرح دوستي مي‌ريخت و قرار ملاقات مي‌گذاشت، اما به جاي حاضر شدن سر قرار، دو مأمور قلابي را براي اخاذي به سراغ سوژه‌اش مي‌فرستاد.
به گزارش خبرنگار ما، چندي قبل مردي وارد كلانتري 159 بي‌سيم شد و ماجراي اخاذي را گزارش داد. او گفت: چند روز قبل در يكي از شبكه‌هاي اجتماعي با دختري آشنا شدم و پيشنهاد دوستي دادم كه قبول كرد. چند روزي با هم چت مي‌كرديم تا اينكه قرار ملاقات گذاشتيم. امروز وقتي سر قرار حاضر شدم ناگهان دو مرد از راه رسيدند و خودشان را مأمور معرفي كردند.
 آنها به جرم ايجاد مزاحمت در چند مرحله از من اخاذي كردند، اما حالا فهميدم كه آنها مأمور قلابي هستند و ازآنها شكايت دارم. با اطلاعاتي كه شاكي در اختيار پليس گذاشت مأموران دايره قضايي كلانتري در اين باره تحقيق كردند و موفق شدند دو مأمور قلابي و همدستشان كه زني جوان بود را شناسايي كنند. 
پس از آن مأموران پليس با دستور قضايي راهي محل شده و متهمان را بازداشت كردند. آنها در بازجويي‌ها به اخاذي از 22‌مرد ديگر به همين شيوه اعتراف كردند. 
سرهنگ كيانوش عزيزي، رئيس كلانتري 159 بي‌سيم، با اشاره به ارجاع پرونده به دادسرا گفت: بسياري از پرونده‌هاي شكل گرفته در كلانتري‌ها به علت اعتماد بي‌جاي شاكيان به افراد ناشناس و بي‌توجهي به هشدارهاي پليس شكل مي‌گيرد. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار