کد خبر: 884912
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۱
نشست کمیته فنی فدراسیون دوچرخه سواری با معرفی رسول هاشم کندی به عنوان مربی تیم ملی استقامت و نیمه استقامت ایران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر نشست کمیته فنی فدراسیون دوچرخه سواری امروز یکشنبه ۱۹ آذرماه با حضور اعضای اصلی در محل این فدراسیون برگزار شد. مهمترین تصمیم اعضای کمیته فنی فدراسیون دوچرخه سواری انتخاب سرمربی تیم ملی استقامت و نیمه استقامت و برنامه ریزی برای حضور تیم های ملی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا و بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ بود.

با تصمیم کمیته فنی، رسول هاشم کندی به عنوان مربی تیم ملی استقامت و نیمه استقامت رده سنی بزرگسالان و نوجوانان مردان انتخاب شد. سیدمعزالدین سیدرضایی هم به عنوان کمک وی معرفی شد.

حمید سجادی نیز که پیش از این به عنوان مربی در کادر فنی تیم جوانان حضور داشت کماکان درهمین مسئولیت به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

همچنین کمیته فنی فدراسیون دوچرخه سواری مریم غیاثوند و افسانه سجادی را به عنوان مربیان تیم استقامت و نیمه استقامت بانوان انتخاب کردند.

در ادامه این جلسه موضوع انتخاب سرمربی تیم ملی کوهستان نیز در دستور کار قرار داشت و تصمیم بر این شد تا پریموث اسلوونیایی که پیش از این نیز هدایت ملی پوشان را بر عهده داشت در ابتدای سال جدید میلادی با حضور در ایران برای ادامه همکاری با دوچرخه سواران به تهران سفر کند.

تیم های ملی دوچرخه سواری ایران در دو بخش پیست و جاده، بهمن ماه و اسفندماه سال جاری در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت خواهند کرد.

از قطع همکاری حسین عسگری سرمربی اسبق تیم ملی استقامت و نیمه استقامت ایران بیش از ۲ ماه می گذرد و فدراسیون پس از بررسی گزینه های داخلی و خارجی در نهایت هاشم کندی را به عنوان مربی در رأس تیم اسقامت ایران قرار داد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار