کد خبر: 884908
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۸
بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت:خیلی خوشحالم که به خانه خودم برگشتم چرا که من از مکتب باشگاه سپاهان هستم و در این باشگاه بزرگ شدم، تمام تلاشم را می‌کنم که همان مهدی شریفی شوم که هواداران اصفهانی دوست دارند .

به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی شریفی در گفت‌وگو با سایت باشگاه سپاهان اصفهان در خصوص اولین تمرین او با تیم سپاهان بعد از جدایی از تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: خیلی خوشحالم که به خانه خودم برگشتم چرا که من از مکتب باشگاه سپاهان هستم و در این باشگاه بزرگ شدم، تمام تلاشم را می‌کنم که همان مهدی شریفی شوم که هواداران اصفهانی دوست دارند تا با درخشش در سپاهان خنده روی لبان هواداران بیاورم.

وی در ادامه در پاسخ به سوالی در مورد انتظارات از شما به عنوان کسی که از مکتب سپاهان رشد کرده بالا است، گفت: از اینکه انتظارات از من بالا است خوشحالم ، واقعاً دوست دارم که تمام فشار هواداران سپاهان  روی من باشد، باعث می‌شود که انگیزه‌ام بالا برود. با تمام تلاش برای تیم سپاهان کار می کنم. از مردم انتظار دارم که صبور باشند، تیم را حمایت کنند تا این بدشانسی‌ها هرچه زودتر تمام شود و ان‌شاالله بتوانیم نیم‌فصل دوم جبران کنیم.

شریفی در خصوص ۲ سال دوری از سپاهان و بازی در تراکتورسازی گفت: شرایطم در تیم تراکتورسازی خوب بود و آنطور نبود که بگویم شرایط سختی داشتم، هواداران خونگرم تبریزی من را دوست داشتند و واقعاً خوشحالم که در این تیم بازی کردم، من از مکتب سپاهان یاد گرفتم که پیراهن هر تیمی را می‌پوشم به آن پیراهن عرق داشته باشم و با تمام تعصب و غیرتم بازی کنم چرا که هر تیمی هواداران متعصبی دارد.

وی در ادامه تأکید کرد: همیشه دلم با سپاهان بود، دلم برای هواداران و شهر اصفهان تنگ شده بود، خوشحالم که برگشتم، امیدوارم با انگیزه بالا، بتوانم توانایی‌هایم را در سپاهان نشان دهم ،تا تیم شرایط بهتری به دست آورد.

شریفی در پایان خطاب به هواداران سپاهانی گفت: از هواداران خونگرم اصفهانی می خواهم که صبور باشند، تیم سپاهان را حمایت کنند تا بتوانیم دوباره به روزهای اوج خودمان برگردیم و قهرمانی‌های متعددمان را دوباره تکرار کنیم.

انتهای پیام/ا

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار