کد خبر: 884903
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۴
تنیس روی میز پاراآسیایی جوانان

مرحله مقدماتی تنیس روی میز سومین دوره بازیهای پاراآسیایی جوانان در بخش انفرادی با حضور ۷ نماینده ایران در بخش دختران و پسران پیگیری شد و در پایان این مرحله ۴برد و ۳ شکست برای نمایندگان ایران به دنبال داشت.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری ایسنا از امارات، مرحله مقدماتی رقابت های تنیس روی سومین دوره بازیهای پاراآسیایی جوانان با حضور  ۶ ورزشکار مرد و یک ورزشکار زن در بخش انفرادی عصر امروز پیگیری شد و در جدول رده بندی مرحله مقدماتی نتایج زیر بدست آمد:
در این رقابتها و در بخش انفرادی، سید حسین حسینی پور در کلاس ۸ گروه چهار به مصاف نماینده هنگ کنگ رفت و ۳بر صفر او را شکست داد.

مهدی هاتفی در کلاس ۸ گروه یک که با  نماینده هند دیدار داشت به دلیل عدم حضور نماینده هند این دیدار ۳بر صفر به نفع نماینده ایران رقم خورد.

علی اردوان دیگر نماینده ایران در کلاس ۹ ایستاده گروه یک، با نتیجه ۳بر صفر برابر نماینده مالزی شکست خورد.
در ادامه این رقابتها، محمد عرفان غلامی در کلاس ۹ایستاده گروه دو برابر نماینده ژاپن به رقابت پرداخت و دیدار را با نتیجه ۳بر ۱ به ژاپن باخت.

سید حسام موسوی در کلاس ۳ گروه دو، نماینده عراق را ۳ بر یک شکست داد. همچنین حسین دهقان در کلاس ۷ ایستاده گروه سه به دلیل عدم حضور نماینده یمن این دیدار ۳ بر صفر به نفع نماینده ایران رقم خورد.

آیدا فاضل نیا در کلاس ۸ و ۹ایستاده، در برابر نماینده اندونزی به رقابت پرداخت و این دیدار را ۳بر دو باخت.
در این رقابتها ۱۳۰ورزشکار از ۱۳ کشور حضور دارند و مسابقات در دو بخش انفرادی و تیمی برگزار خواهد شد.


انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار