کد خبر: 884830
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰
دولت در لایحه بودجه سال ۹۷، بودجه پیشنهادی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی را ۱۰۰ میلیارد تومان کاهش داد.
تسنیم: بر اساس جدول شماره هفت لایحه بودجه سال 97، دولت برای سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی حدود 800 میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته است.

این در حالی است که بودجه مصوب سال 96 سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی، 944 میلیارد تومان بود و انتظار می‌رفت با توجه به هزینه‌های بالای نگهداری زندانیان و تأمین نیازهای بهداشتی، درمانی، تغذیه‌ای و ... زندانیان و اردوگاه‌های محکومان مواد مخدر در دست احداث، بودجه سازمان زندان‌ها افزایش می‌یافت.

بر اساس لایحه بودجه 97، از مجموع بودجه در نظر گرفته شده برای سازمان زندان‌ها، 16 میلیارد تومان به کمک به اشتغال زندانیان آزاد شده اختصاص دارد که البته بودجه این موضوع نسبت به سال قبل، حدود 9 میلیارد تومان افزایش یافته است.

سازمان بازرسی کل کشور از دیگر سازمان‌های تابعه دستگاه قضاست که در لایحه بودجه سال آینده، 139 میلیارد تومان برای آن بودجه پیش‌بینی شده است. بودجه مصوب این سازمان در سال گذشته، 129 میلیارد تومان بود.

بودجه پیشنهادی سازمان پزشکی قانونی کشور نیز در لایحه بودجه سال آینده، افزایش داشته و 277 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است. بودجه مصوب این سازمان در سال گذشته، 205 میلیارد تومان بود.

بودجه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور نیز در لایحه بودجه سال 97، با افزایش مواجه شده و از 898 میلیارد تومان در سال 96، به یک هزار و 59 میلیارد تومان افزایش یافته است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار