کد خبر: 884815
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز:
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز با اشاره به اینکه البرز ظرفیت‌های خوبی در بخش صادرات دارد، گفت: البرز 10 درصد واحدهای صادراتی نمونه ملی را در خود جای داده است.

ایرج موفق افزود: مدال افتخار صادرات در سال گذشته به استان اختصاص پیدا کرد که درواقع به‌دلیل عملکرد سال 94 بوده است، بنابراین شرایط خوبی در این حوزه داریم.
وی ادامه داد: بسیاری از واحدهای تولیدی و صنعتی در البرز جزو نشان‌های معتبر و برتر تولیدی هستند و کیفیت محصولات آنها در این موضوع تاثیر دارد.

موفق با اشاره به اهمیت توسعه صادرات غیرنفتی افزود: توسعه صادرات غیرنفتی در سیاست‌های کلان کشور گنجانده شده و باید برنامه‌ریزی‌های ویژه‌ای در استان وجود داشته باشد تا بسترهای توسعه صادرات غیرنفتی بیش از پیش فراهم شود
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز با اشاره به اینکه اتفاق‌های خوبی در حوزه صادرات غیرنفتی استان افتاده، گفت: این موضوع مرهون همکاری خوب بین سازمان‌های اجرایی و ایجاد تشکل‌ها در این زمینه است.
ضرورت شرکت در نمایشگاه‌های صادراتی
وی افزود: کیفیت محصولات ارائه شده به بازار و توجه به فناوری جدید در تولید از موضوعاتی است که امروز اهمیت بسیاری دارد و تضمینی برای تداوم فعالیت یک واحد تولیدی است
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز با بیان اینکه برگزاری و شرکت در نمایشگاه‌های توانمندی‌های صادراتی در توسعه صادرات مهم است گفت: برپایی و شرکت در چنین نمایشگاه‌هایی با افزایش رایزنی تجاری میان صاحبان صنایع و بازرگانان داخلی و خارجی تاثیر بسزایی در افزایش صادرات دارد
موفق، به اهداف صادراتی البرز در برنامه ششم توسعه اشاره کرد و افزود: تقویت بازارگرایی باتوجه به فرصت بازارهای هدف توام با بهره‌گیری از مزیت‌های صادراتی در تنظیم روابط تجاری، تاکید بر افزایش سهم صادرات خدمات و محصولات با فناوری برتر در صادرات استان، تسهیل و گسترش خدمات تجاری و بازرگانی و جذب سرمایه‌گذاری خارجی برای تولید صادرات محور از جمله اهداف صادراتی استان است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: امسال افزایش حضور موثر بخش خصوصی در بازارهای بین‌المللی با تاکید بر بنگاه‌های خرد و کوچک و همچنین حمایت از واردات کالاهای سرمایه‌ای با فناوری برتر برای استفاده در تولیدات صادراتی، به‌ویژه کالاهای معتبر و تاکید بر کاهش واردات غیررسمی را در دستور کار قرار دادیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار