کد خبر: 884778
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: بیش از ۷۰ درصد انرژی مصرفی استان صرف فعاليت‌هاي توليدي مي‌شود.
سیدمحمد موسوی زاده در نشست افتتاحیه نظارت عالیه بهره‌برداری شرکت توزیع نیروي برق استان که با حضور ناظرین منتخب شرکت توانیر از امروز در سمنان آغاز شده، اظهار کرد: نگاه ما به موضوع ارزیابي و نظارت اين است که، اين مهم را يک فرصت شايسته براي ارتقاي خدمت رساني مي‌دانيم.

وی با بیان این که برنامه نظارت عالیه توسط مديران مجرّب و نخبه صنعت برق کشور انجام مي‌شود افزود: شناسائي نقاط قابل بهبود و رفع آنها و همچنين تعميم نقاط قوت، اقدامي بسيار اثرگذار است.

وی اظهار کرد: ذات ارزیابی و نظارت عالیه ایجاب مي‌کند که اقدامات و فعاليت‌ها بازبيني شده و تعاطي افکار و انتقال دانش به نحو شايسته‌اي به اجرا در آيد.

وی با اشاره به این که بیش از ۷۰ درصد انرژی مصرفی استان صرف فعاليت‌هاي توليدي مي‌شود تصریح کرد: شرکت توزيع برق استان سمنان به لحاظ شاخص‌هاي کيفي نظير؛ کمترين درصد تلفات انرژي الکتريكي، نرخ انرژي نشده و متوسط زمان خاموشي هر مشترك، در وضعيت بسيار خوبي قرار دارد و اين عملكرد، مبيّن تلاش بي وقفه و زحمات شبانه روزي كاركنان اين شركت حاصل شده است.

وی خاطرنشان کرد: تنظیم بانک اطلاعاتی مولّدهای اضطراری، تدوين سناريوي مانور شبکه‌هاي توزيع، استفاده مناسب و گسترده از کابل‌هاي خودنگهدار، به کارگيري GPS خودروئی، کاربردی سازی نرم افزار سیستم اطلاعات مدیريت ( GIS ) در بخش بهره‌برداری، اجرای ۷۸ رزمایش خدمت متعالی، حضور فعال در مانورهای پدافند غيرعامل، استقرار کانتينرهاي بحران و تجهيز آنها، شناسائي و رفع نقاط خطر شبکه و تاسيسات و رصد مستمر وضعيت روشنائي معابر، از جمله اقدامات اين شرکت در حوزه بهره برداري به شمار مي‌رود.

حسین قدیمی سرپرست گروه نظارت عالیه بهره برداری شرکت توانیر نیز در این نشست گفت: به منظور بررسی عملکرد شرکت هاي توزيع برق، شرکت مديريت انتقال ، توليد و توزيع برق ايران (توانير) ، برنامه مميزي، ارزيابي و نظارت عاليه را در برنامه کاري خود دارد.

قدیمی با بیان این که در این ارزيابي، موضوع جاري بودن دستور العمل‌هاي توانير و وزارت نيرو  رصد مي‌شود افزود: در نظارت عاليه، اهداف ، برنامه‌ها، فرآيندها و روش انجام آنها طبق چک ليست هائي که قبلاً ارائه شده، توسط کارشناسان منتخب ارزيابي خواهد شد.

وی با اشاره به این که پایداری شبکه، بهره‌وری اقتصادي و رضايت مشترکان، از اهدافي است که به دنبال آن هستيم تصريح کرد: براساس چك ليست‌ها، فعاليت‌ها و روندها در بهره برداري شامل مديريت بار و ولتاژ، سامانه ۱۲۱ ، شكايات، سرويس و نگهداري و اقدامات پيشگيرانه، ايمني و وضعيت تجهيزات عملياتي ، مورد ارزيابي قرار خواهند گرفت.

وی یادآور شد: نظارت عالیه بهره برداری شرکت توزیع نیروي برق استان سمنان، طي روزهاي ۲۰ و ۱۹ و ۱۸ آذر ماه با حضور گروه منتخب شرکت توانير از شرکت ‌هاي توزيع برق اردبيل، غرب مازندران، گلستان، فارس، تهران، قم و اصفهان انجام مي‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار