کد خبر: 884771
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱
همزمانی که انتقاد‌‌ها به موقعیت‌نشناسی‌‌ها و توئیت‌های خلاف واقع محمود صادقی پرتعداد است و موجب خشنودی ضدانقلاب شده، او مدعی شد که به انقلاب وابستگی زیادی دارد و موقعیت‌شناس ‌است!
همزمانی که انتقاد‌‌ها به موقعیت‌نشناسی‌‌ها و توئیت‌های خلاف واقع محمود صادقی پرتعداد است و موجب خشنودی ضدانقلاب شده، او مدعی شد که به انقلاب وابستگی زیادی دارد و موقعیت‌شناس ‌ است!
«محمود صادقی‌» عضو فراکسیون امید و نماینده تهران در مجلس در مصاحبه با روزنامه اعتماد در پاسخ به این سؤال که «شما در مجلس متفاوت‌تر از سایر نمایندگان لیست امید ظاهر شدید؛ آیا می‌خواستید در مجلس، مطهری شماره 2 باشید؟» گفته که «آقای مطهری الگوی خوبی برای من بودند اما من به دلیل آنکه تربیت حقوقی شدم، می‌دانم مجلس کجاست، نماینده چه وظایفی دارد و...  برمبنای آموزه‌های حقوقی خود عمل می‌کنم. از طرفی هم چون به انقلاب وابستگی زیادی دارم، بنابراین احساس تعهد برای حفظ ارزش‌ها، احیا و اجرای آن ارزش‌‌‌ها را نیز دارم. من روحیه انقلابی دارم و هیچ‌گونه ابایی از هزینه‌‌‌هایی که برای حفظ انقلاب باید بدهم در من وجود ندارد. من فکر نمی‌کنم کار ویژه‌ای انجام داده باشم؛ تنها به وظایف نمایندگی خود عمل کرده‌ام؛ بنابراین با این دیدگاه سعی کردم موقعیت‌شناس باشم و لحظه‌‌‌ها را از دست ندهم.» محمود صادقی با اتهام زنی‌های بی‌سند به رئیس قوه قضائیه یا یکی از مراجع تقلید یا نیروهای مسلح بار‌‌ها مجبور شده حرف خود را پس بگیرد یا باعث ذوق‌زدگی ضدانقلاب شود و حالا از موقعیت‌شناسی می‌گوید. سایت مشرق نوشته بود که «چندی پیش مجری شبکه ضدانقلاب صدای امریکا گفت که‌ای کاش همه نمایندگان به مانند محمود صادقی می‌بودند.»

اصلاح‌طلبان و ترامپ‌هراسی برای عقب‌نشینی
سردبیر شرق طی یادداشتی در این روزنامه نوشته است که «کالیگولا به عنوان دشمن بشریت آرزو داشت تمام مردم روم فقط یک گردن داشته باشند تا او بتواند با یک ضربه تبر آن را قطع کند. ترامپ نیز نشان داد برای خاورمیانه چنین رؤیایی در سر دارد. او با اعلام شهر بیت‌المقدس اولین قبله‌گاه مسلمانان به عنوان پایتخت اسرائیل بمبی دیپلماتیک در روند صلح خاورمیانه منفجر کرد. این تصمیم بوی خون می‌دهد.» این یادداشت در ادامه هراس بیشتری را به دل مخاطب می‌اندازد و مثال‌‌هایی برای کشور‌‌هایی که ضرر بیشتری خواهند کرد، می‌زند که تلویحاً اشاره به ایران دارد: «ترامپ سنگ بزرگی در معادلات خاورمیانه انداخته تا گرداب‌‌های خونین سیاسی منطقه را عمیق‌تر کند. به زبان دیگر برای کشورهای منطقه سال‌های دشواری پیش‌رو است و در‌این‌میان کشور‌‌هایی بیش از همه ضرر خواهند کرد که سرمایه‌های انسانی - مالی بیشتری را در منطقه به کار گرفته‌اند. از این به بعد هزینه‌های جنگ در خاورمیانه افزایش خواهد یافت و مردم کشور‌‌هایی که درآمدی جز درآمد نفت ندارند، بیش‌از‌پیش فقیر خواهند شد!...  فضای خاورمیانه امنیتی شده و خیانت و تهمت و جاسوسی‌ به حد اعلا خواهد رسید و خوابیدن با چشم‌های باز در دستور کار دولت‌‌‌ها قرار خواهد گرفت. آنچه بدیهی است، در فضای غبارآلود خاورمیانه مسائل سیاسی پیچیده‌تر از پیش شده است. خاورمیانه توازن در بی‌توازنی را تجربه می‌کند و آینده‌ای تیره در انتظار آن است!» اصلاح‌طلبان همیشه غرب را بزرگ و هراسناک جلوه می‌دهند تا زمینه‌های عقب‌نشینی ایران را در اذهان فراهم کنند و تئوری‌های‌شان برای کوتاه آمدن مقابل غرب درست جلوه کند.

  نایب رئیس مجلس می‌گوید مجلس عزمی برای مبارزه با فساد ندارد
مسعود پزشکیان، وزیر بهداشت دولت اصلاحات و نایب رئیس مجلس دهم شورای اسلامی، طی سخنانی در مراسم روز دانشجو در پاسخ به سوالی درباره اینکه عزمی در مجلس برای مبارزه با مفاسد وجود دارد؟ هنگامی که با درخواست مجری برنامه مبنی بر اینکه کوتاه پاسخ دهد روبه‌رو شد، در یک کلام گفت: «خیر! عزمی وجود ندارد. اگر بخواهید موضوع را شرح می‌دهم اما اگر پاسخ کوتاه می‌خواهید باید بگویم خیر!»
این اذعان پزشکیان اتفاق خوشایندی نیست. فساد‌‌هایی که تاکنون در ایران کشف شده و مورد برخورد قضایی قرار گرفته، حاصل گزارش‌های مجلس یا نهادهای اطلاعاتی بود و حال اگر مجلس دهم چنین عزمی ندارد که در کلام نایب رئیس مجلس اینگونه اذعان شده، یعنی انتخاب‌های مردم نادرست بوده و آقایان و خانم‌های نماینده، به شعار‌‌ها و وعده‌های انتخاباتی خود پایبند نبوده‌اند. اگر مجلس که از بازوهای اصلی نظارتی حکومت است و باید محرک دولت برای مبارزه با فساد باشد، عزم و تلاشی برای مبارزه با فساد نداشته باشد، آیا می‌توان به دولت امیدی داشت؟
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۹
0
1
این محمود کاذبی فقط کذب میبافد حتی در مورد وقت شناسی خودش
رمضانعلی محمدیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۹
0
1
بسم الله.باسلام. شاید بتوان گفت:نوع صحبتهای اقایان که بعدازبرگزاری اخرین انتخابات ریاست جمهوری وشوراها بیشتر هم شده نشان ازسعی در ایجاد پروپاگاندای عمومی باهدف قبح زدایی از مفاسد مخصوصا" اقتصادی و عادی سازی انها در سطح جامعه دارند تا به نوعی با ویروسی کردن فضای مطالبات مردم .مأمن بسازند برای خود که سرامد گردنه گیران تشنه قدرت وشیفته ثروت هستند در گردنه های اتی پیش روی کشور مثل انتخابات ها وشانتاژ هایشان درجهت تخریب ذوالفقار با بستن دست وبال فرشته عدالت که متاسفانه کور هم شده .ودر این سقوط اخلاقی که از دهه های قبل بخاطر زاویه گرفتن شان از صراط مستقیم ولایت شروع شده وبنا بر جبر سقوط هر لحظه فجیع تر هم میشود از تخریب مقدسات مخصوصا" ذوات مقدس ائمه اطهار علیهم السلام علی الخصوص حضرت اباعبدالله وامام رضا علیهما الاف التحیة والثناء وارزشها ودر رأس انها عاشوراو اربعین وشأن ومنزلت مراجع عظام حفظهم الله تعالی که حصون ربانی امت هستند نیز أبائی نداشته ندارند ونخواهندداشت که البته این رونوشت وطنی گرته برداری شده از انچه در مجامع سیاسی صهیونیستی نظام استکبارجهانی که در همیشه تاریخ سراسر نکبت بارش موجب تعفن بیشتر وجود نجسش شده از ابتداء که در طغیان ابلیس لعنت الله علیه خبراز ظهور منحوسش راداریم توسط ذات ذوالجلال کبریایی مورد غضب ونفرین واخراج ورجم ان پلید ملعون واقع شده وازاینجا هرچند در عاقبت محتوم به شکست وبی ابرویی وعذاب دنیا واخرت ان شکی نیست اما باید در جهت واکسینه کردن اذهان مردم درقبال این ویروس درست در جبهه مقابل گند پراکنی زنجیره نویسان جبهه نفاق سلسلة الذهب حزب الله را باروشهای سالم وجذاب تقویت نمود.والسلام .شهرک اندیشه.
عبدالله منتقد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۹
0
1
این چه موقعیت‌شناسی‌‌ است که به مرجع بزرگوار تقلید جضرت آیه الله مکارم شیرازی تهمت می زنی و بعد به تهمت خودت هم اعتراف می کنید که اشتباه کردی . ولی چه فایده پس از این ذهن مردم را خراب می کنید می گویید اشتباه کردید . مثل شما مثل همان کسانی است که اول صبح اعلام می کردند که مسلمان شدیم و بعد از دین خود بر گشته و کافر می شدند . با این کار می خواستند در عقیده مسلمان ها تزلزل ایجاد کنند . واقعا حقوقی که از بابت نمایندگی می گیری ... است چون وظیفه نماینده تهمت پراکنی نیست .
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار