کد خبر: 884741
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
شاگرد مغازه گل فروشي كه گل‌ها را مخفيانه سرقت مي‌كرد مدعي شد به خاطر هزينه سرطان پدرش گل‌ها را سرقت مي‌كرد. 
به گزارش خبرنگار ما، چندي قبل مرد گل فروشي به اداره پليس رفت و از شاگرد مغازه‌اش به اتهام سرقت گل‌هايش شكايت كرد. شاكي در توضيح ماجرا گفت: من فروشنده گل‌های تزئینی در يكي از ميدان‌هاي مركزي تهران هستم. مدتي قبل متوجه شدم تعدادي از گل‌هاي مصنوعي مغازه‌ام كم شده است. ابتدا فكر كردم آنها را فروخته‌ام، اما وقتي حساب و كتابم را بررسي كردم، فهميدم تعداد زيادي كارتن گل به سرقت رفته‌است. من به شاگرد مغازه‌ام مشكوك شدم، اما دليلي براي اثبات نداشتم به همين دليل به صورت مخفيانه دوربين، مداربسته‌اي در مغازه‌ام كار گذاشتم. چند روز قبل دوباره متوجه كم شدن تعدادي كارتن گل مصنوعي شدم و بلافاصله به سراغ فيلم دوربين مداربسته رفتم. دوربين چهره شاگرد مغازه‌ام را در حالي كه تعدادي كارتن گل روي چرخ دستي گذاشته بود و از مغازه خارج مي‌شد ثبت كرده بود.  پس از اين تصميم گرفتم از شاگرد مغازه‌ام به اتهام سرقت شكايت كنم. با طرح اين شكايت پسر گل فروش به دستور قاضي ميروكيلي، داديار شعبه چهارم دادسراي ويژه سرقت بازداشت شد. 
 متهم در بازجويي‌ها با اعتراف به سرقت نيم ميليارد تومانی از مغازه گل فروشي گفت: سه‌سال است كه شاگرد گل فروشي هستم. من با صاحب مغازه مشكلي نداشتم و صادقانه براي او كار مي‌كردم تا اينكه يك‌سال قبل پدرم به بيماري سرطان مبتلا شد. هزينه‌هاي درمان پدرم سرسام‌آور بود و براي درمان هميشه مشكل داشتيم. به همين دليل تصميم به سرقت گل‌هاي مغازه گرفتم. من هفته‌اي دو تا سه كارتن گل مصنوعي به صورت مخفيانه از مغازه خارج مي‌كردم و با قيمت خيلي پاييني به دو مغازه‌دار مي‌فروختم و پول آن را براي مداواي پدرم هزينه مي‌كردم. اين موضوع هر هفته ادامه داشت و خريداران گل‌ها هم كم‌كم متوجه شدند گل‌ها سرقتي است، اما به خاطر قيمت پاييني كه مي‌فروختم باز هم گل‌هاي سرقتي مرا مي‌خريدند. 
متهم براي ادامه بازجويي‌ها به دستور قاضي ميروكيلي در اختيار كارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت‌. همچنين بازپرس دستور بازداشت خريدار گل‌هاي سرقتي را صادر كرد. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار