کد خبر: 884740
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
مردي كه همراه دو پسرش در نزاع دسته جمعي در يكي از پارك‌هاي جنوب تهران شركت كرده بود به طرز مرموزي فوت كرد.
به گزارش خبرنگار ما، ساعت 19:30 شامگاه جمعه هفدهم آذرماه قاضي محسن مدير روستا، بازپرس ويژه قتل دادسراي امور جنايي تهران باتماس مأموران كلانتري 132 نبرد از مرگ مشكوك مرد ميانسالي در نزاع دسته جمعي با خبر و همراه تيمي از كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي راهي محل شدند. تيم جنايي در محل حادثه داخل پارك وحدت حوالي خيابان نبرد با جسد مرد 44‌ساله‌اي به نام ستار روبه‌رو شدند كه به طرز مرموزي به پرتگاه مرگ رفته بود. نخستين بررسي‌ها نشان داد لحظاتي قبل درگيري دسته‌جمعي بين سه گروه داخل پارك رخ داده كه در جريان آن ستار كه همراه دو پسرش در نزاع شركت داشته و به طرز مرموزي فوت مي‌كند. همچنين مشخص شد در اين حادثه مأموران سه‌نفر از اعضاي درگيري را كه بين 18 تا 19 سال سن دارند بازداشت كرده‌اند. همزمان با ادامه تحقيقات درباره اين حادثه جسد مرد فوت شده براي مشخص شدن علت اصلي مرگ به دستور قاضي مدير روستا به پزشكي قانوني فرستاده شد.  صبح ديروز سه متهم دستگير شده به نام‌هاي ارسلان، شاهين و بابك براي بازجويي به دادسراي امور جنايي منتقل شدند. 

ارسلان در توضيح ماجراي درگيري گفت: من، شاهين و بابك سه‌دوست صميمي هستيم و در يك محل زندگي مي‌كنيم. ما هر روز عصر براي تفريح به پارك مي‌رويم. سه روز قبل سه نفري داخل پارك نشسته بوديم كه دو برادر به نام‌هاي ايرج و فرزين به داخل پارك آمدند و شاهين را به شدت كتك زدند. آنها مست بودند و عربده‌كشي مي‌كردند و ما هم از ترس چيزي نگفتيم. دو برادر، به من و بابك بشين پا‌شو دادند و بعد از كمي اذيت، ما را تهديد كردند كه بعد از اين به اين پارك نياييم. 

وي ادامه داد: پس از كتك‌كاري، شاهين موضوع را به يكي از دوستان مشتركمان به نام فريبرز تعريف كرد و فريبرز هم تلفني با ايرج حرف زد. ايرج به فريبرز گفته بود كه پس از اين ما حق نداريم براي تفريح به پارك برويم. آنها پشت تلفن با هم مشاجره لفظي كردند تا اينكه شب حادثه ما سه نفر داخل پارك بوديم و فريبرز هم همراه تعدادي از دوستانش در نزديكي ما بودند كه ناگهان دو برادر همراه پدرشان و تعداد ديگري از دوستانشان از خودروي پژويي پياده شدند و با چوب و چماق و شمشير به طرف ما حمله كردند. ما سه نفر ابتدا از ترس فرار كرديم اما وقتي متوجه درگيري آنها با فريبرز و دوستانش شديم به كمك دوستمان رفتيم. ما با دو برادر درگير شديم و اصلاً با پدرشان مواجه نشديم كه ناگهان در حين درگيري و تعقيب و گريز پدر آنها از هوش رفت و نقش بر زمين شد. پس از اين همگي از محل فرار كردند و مأموران ما سه نفر را دستگير كردند. دو متهم ديگر هم در ادامه بازجويي‌ها حرف‌هاي ارسلان را تأييد كردند. متهمان براي ادامه تحقيقات به دستور قاضي مدير روستا در اختيار كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي قرار گرفتند. مأموران در تلاشند تا با بازداشت ديگر اعضاي درگيري راز مرگ مرد ميانسال را بر ملا كنند. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار