کد خبر: 884648
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵
رییس سازمان بازرسی کل کشور گفت که گزارش این سازمان در خصوص نحوه امدادرسانی‌ها در زمین‌لرزه کرمانشاه و خسارت‌های وارده به ساختمان‌های دولتی و مسکن مهر به سران قوا ارائه می‌شود.
تسنیم: ناصر سراج  در پاسخ به این سئوال که آیا گزارش سازمان بازرسی کل کشور در خصوص زمین‌لرزه کرمانشاه و خسارت‌های وارده به ساختمان‌های دولتی، تکمیل شده است یا خیر اظهار کرد: همچنان در حال بررسی هستیم و در این بررسی‌ها، نحوه کمک‌ها و امدادرسانی‌ها به آسیب‌دیدگان زمین‌لرزه اخیر کرمانشاه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

رییس سازمان بازرسی کل کشور تصریح کرد: تا زمانی که امداد و کمک رسانی به زلزله‌زدگان ادامه دارد، بررسی‌های ما نیز ادامه خواهد داشت و قطعاً تا کار آنها تمام نشود، گزارش ما نیز تکمیل نمی‌شود.

سراج در پاسخ به این سئوال که آیا در این بررسی‌ها، علاوه بر نحوه امدادرسانی و کمک به زلزله‌زدگان، خسارت‌های وارده به ساختمان‌های دولتی و مسکن مهر نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد یا خیر گفت: بازرسان سازمان بازرسی همه موارد را بررسی می‌کنند به ویژه ساختمان‌های دولتی که اخیراً ساخته شده بودند اما بر اثر زمین لرزه تخریب شدند.

رییس سازمان بازرسی کل کشور اضافه کرد: گزارش سازمان بازرسی در خصوص زمین‌لرزه کرمانشاه، پس از تکمیل، به روسای سه قوه تقدیم می‌شود.

سراج در ادامه با اشاره به سفر اخیر خود به روسیه و حضور در اجلاس بین‌المللی «صیانت از حقوق بشر در اوراسیا: تبادل بهترین تجربیات آمبودزمان‌ها» اظهار کرد: در این اجلاس دوازدهمین تفاهم‌نامه بین‌ کشورهای مختلف از جمله کشورهای آفریقایی، اروپایی و آسیایی امضا شد.

رییس سازمان بازرسی کل کشور به پیمان تاسیس آمبودزمان‌های اوراسیا اشاره کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران، روسیه و چند کشور دیگر، عضو هیئت موسس این پیمان هستند که تفاهم‌نامه آن هم در این سفر به امضا رسید و جمعیتی بالغ بر 900 میلیون نفر را شامل می‌شود.

سراج از دیگر اهداف و دستاوردهای سفر اخیر خود به روسیه را تبادل تجربیات، اطلاعات و اشتراکات عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه مجرمین همیشه به روز هستند، ما نیز باید خود را به روز کنیم. در همین راستا، آکادمی آمبودزمان آسیایی که در کشور تصویب شده، به زودی کار خود را آغاز می‌کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار