کد خبر: 884632
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰
ساخت 110 واحد مسکونی برای مددجویان زلزله‌زده کرمانشاهبا مشارکت خبرنگاران استان مرکزی نیاز مند سه میلیارد و 300 میلیون تومان مشارکت مردمی است.

قنبر موسی‌نژاد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی با عنوان کردن مطلب فوق گفت: در مناطق زلزله‌زده مسکن شش هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد تخریب شده و نیاز به بازسازی دارد، براساس تصمیم‌گیری‌هایی که در سطح کشور صورت گرفته، قرار شده دو هزار واحد توسط کمیته امداد سایر استان‌ها بازسازی شود و سهم استان مرکزی نیز 110 واحد است، که امیدواریم با مشارکت مردم استان مرکزی این تعهد انجام شود.

وی با بیان اینکه امروزه رسانه‌ها و خبرنگاران سهم برجسته‌ای در خصوص جذب مشارکت مردمی دارند، عنوان کرد: مردم برای کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان انگیره کافی دارند، به منظور بسترسازی مناسب برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی، از نقش‌آفرینی و ظرفیت اصحاب رسانه می‌توان استفاده کرد. در نظر داریم برای بازدید از مناطق زلزله‌زده، برخی خیرین و اصحاب رسانه را به این نواحی اعزام کنیم تا زمینه برای مشارکت دیگر اقشار جامعه فراهم شود.

موسی‌نژداد خاطرنشان کرد: در زلزله غرب کشور حدود هشت شهرستان استان کرمانشاه به نوعی درگیر زلزله شد، منتها عمق خسارت در شهرستان سرپل‌ذهاب و بخشی از ثلاث باباجانی رخ داد، بر اساس آمار بیش از 56 تا 57 هزار خانواده در این شهرستان‌ها به نوعی آسیب جدی دیدند و متاسفانه 20 هزار خانواده آسیب‌دیده از مددجویان کمیته امداد بودند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی ادامه داد: محرومین از دیگر اقشار جامعه آسیب‌پذیرترند، برآورد ما برای ساخت هر واحد 30 میلیون تومان است، لذا برای ساخت 110 واحد برای زلزله‌زدگان، حدود سه میلیارد و 300 میلیون تومان مشارکت مردمی نیاز است و امیدواریم که این مهم با توجه به ظرفیت رسانه‌ها انجام شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار