کد خبر: 884619
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از انسداد ۴ محور مواصلاتی به دلیل بارش برف و ناایمن بودن تردد در آن‌ها خبر داد.
تسنیم: سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی و جوی محورهای مواصلاتی کشور اظهار کرد: با توجه به گزارش همکاران ما و تصاویر دوربین‌های پلیس، در حال حاضر بارش برف و باران در تمام نقاط کشور قطع شده و در هیچیک از محورهای مواصلاتی گزارشی از بارش و نزولات جوی در دست نیست.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا افزود: به دنبال بارش‌های اخیر 4 محور پونل به خلخال در استان گیلان، گنجامه به تویسرکان در استان همدان، اولنگ به شاهرود و شمشک به دیزین به دلیل ناایمن بودن مسدود هستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ترافیک در ورودی‌های شهر تهران نیمه سنگین گزارش شده است افزود: با توجه به رسیدن فصل بارش و افزایش نزولات جوی زمستانی لازم است تا رانندگان تا آخر فصل زمستان، حتماً زنجیر چرخ و سایر تجهیزات لازم برای این فصل را به همراه داشته باشند.

رحمانی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس راه و راهور در سراسر کشور آمادگی کامل دارد تا در جهت تسهیل تردد مسافران، خدمات خود را ارائه دهد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار