کد خبر: 884596
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان:
در نخستین همایش همیاران گاز از اجرای طرح" همیار گاز" خبرداد و گفت: در این طرح پنج هزار جانشین فرماندهی بسیج دانش آموزی در سطح مدارس استان به عنوان "همیار گاز" انتخاب شده اند که درفاز نخست 600 دانش آموز بسیجی با نکات ایمنی و مصرف بهینه گاز طبیعی آشنا شدند.

در نخستین همایش همیاران گاز از اجرای طرح" همیار گاز" خبرداد و گفت: در این طرح پنج هزار جانشین فرماندهی بسیج  دانش آموزی در سطح مدارس استان به عنوان "همیار گاز" انتخاب شده اند که  درفاز نخست 600 دانش آموز  بسیجی با نکات ایمنی و مصرف بهینه گاز طبیعی آشنا شدند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان به نقل از روابط عمومی، مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان اظهار داشت : شرکت گاز استان اصفهان به عنوان یکی از دستگاه های پیشگام در آموزش نکات ایمنی و اصلاح الگوی مصرف با اجرای طرح ها و پروژه های زیربنایی، گام موثری در راستای ترویج فرهنگ مصرف ایمن و بهینه گاز برداشته است.

سید مصطفی علوی گفت : به منظور آشنایی دانش آموزان با نحوه استفاده صحیح و بهینه از گاز طبیعی این طرح به همت واحد روابط عمومی شرکت گازواداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان و سپاه  ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) اجرایی شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، با اشاره به اینکه، ارائه آموزش های عمومی در جامعه و ایجاد فرهنگ مصرف بهینه گاز موجب کاهش حوادث و صرفه جویی درانرژی خواهد شد،ابراز نمود: در نخستین همایشی که برای آموزش همیاران گاز با حضور مدیرکل مدیریت بحران استان، فرماندهان بسیج دانش آموزی ناحیه امام صادق (ع) و ناحیه امام رضا(ع) برگزار شد پس از آموزش نکات ایمنی، مخاطرات استفاده ناایمن از گاز طبیعی و آشنایی با وضعیت ذخایر و میزان مصرف گاز در کشور و استان اصفهان و همچنین بیان شرح وظایف همیاران گاز و اعطاء نشان "همیار گاز" به دانش آموزان اقدام گردید.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، گفت: اجرای این طرح نقشی مهم و تاثیر گذار در نهادینه کردن فرهنگ استفاده ایمن و بهینه از گاز طبیعی دارد.

مهندس علوی، اظهارداشت: با توزیع بسته ها و اقلام آموزشی به دانش آموزان، اهداف آموزشی شرکت گاز استان در زمینه رعایت نکات ایمنی و مصرف بهینه  در  سطح مدارس و در بین خانواده ها دنبال می شود.

وی به ایجاد دیدگاه صحیح نسبت به گاز در  بخش ایمنی و بهینه سازی مصرف انرژی در بین دانش آموزان اشاره کرد و افزود: اعطای  نشان" همیار گاز" به دانش آموزان و ترغیب آنان به انتشار مطالب آموخته شده با معرفی عنوان همیار گاز از مهم ترین اقدامات مورد نیاز به منظور حضور پر شور و مثمر ثمر دانش آموزان در این برنامه فرهنگی است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: این شرکت به منظور عملی کردن شعار اصلاح الگوی مصرف، ترویج فرهنگ استفاده صحیح از گاز طبیعی و پیشگیری از خطر گاز گرفتگی، پیشنهاد طرح همیارگاز را در سال های قبل  در سطح مدارس استان اجرایی می کرد که به منظور افزایش اثر بخشی آن، این طرح  با نوآوری های جدید اجرایی گردید.

مهندس علوی، ابراز امیدواری کرد، مشترکین متعهد با رعایت هر چه بیشتر نکات و مسائل ایمنی و مصرف بهینه گاز، ترویج این فرهنگ مهم را در محیط خانواده نهادینه کرده و شرکت گاز استان اصفهان را بیش از پیش در خصوص ترویج فرهنگ مصرف بهینه و ایمنی گاز طبیعی، یاری کنند.

شایان ذکر است، همایش همیاران گاز در نوبت صبح ویژه خواهران و عصر ویژه برادران بسیجی دانش آموز برگزار شدکه طی آن  نکات ایمنی مهم و کلیدی آموزش و در پایان  تفاهم نامه همکاری بین شرکت گاز و ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع)، منعقد و همچنین نشان" همیار گاز" به هریک از دانش آموزان که به عنوان جانشینان فرماندهی بسیج مدارس شهرستان اصفهان  در این همایش حضور داشتند، اهداء شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار