کد خبر: 884591
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵
یک مدیر مسوول خبرداد:
مدیرکل راه آهن شمال از برقی کردن قطار اینچه برون گرمسار با همکاری روس ها خبرداد .
یوسف گران پاشا از برقی کردن خط گرمسار تا اینچه برون تا پایان امسال خبر داد و گفت: برقی کردن این مسیر با همکاری کشور روسیه با ارزش حدود یک میلیارد یورو صورت می‌گیرد.

این مسئول با اعلام اینکه طرح مطالعاتی این پروژه به اتمام رسیده است، بیان کرد: این پروژه در مرحله انعقاد قرارداد قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه در ناوگان ریلی مازندران فرسوده نیست، اظهار کرد: 4 ست ریل باس از گرگان به پل سفید و برعکس در حال فعالیت هستند که در این زمینه هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه قطارهای موجود در مازندران از نوع تقریبا پرسرعت محسوب می‌شود، تصریح کرد: به دلیل تردد فراوان مردم در برخی مناطق عبوری قطارها، سرعت از 120 به 100 و در بخشی دیگر تا 80 کیلومتر بر ساعت کاهش یافت .

مدیرکل راه‌آهن شمال با اشاره به اینکه تنها قطار تهران به ساری به دلیل قدیمی بودن سالن‌های آن مهم‌ترین مشکل این بخش محسوب می‌شود، گفت: امیدواریم تا پایان سال تغییرهای لازم صورت بگیر د.

گران‌پاشا با بیان اینکه مقاوم‌سازی پل‌ها در دستور کار راه‌آهن شمال قرار دارد، اظهار کرد: در بخش زیربنایی تمام ریل های فرسوده جمع آوری شده است و به دلیل فعال شدن بندر امیرآباد و افزایش حمل و نقل ترانزیت و کالا در آن رو ریلی در حال تغییر است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار