کد خبر: 884571
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷
معاون دانشگاه علوم پزشکی کاشان عنوان کرد:
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، از فعالیت حدود 1600 داوطلب سلامت در این شهرستان خبر داد.
دکتر سید علیرضا مروجی به مناسبت روز جهانی داوطلب 14 آذر ماه (5 دسامبر) اظهار داشت: این داوطلبان سلامت در اجرای برنامه های بهداشتی با این دانشگاه همکاری می کنند و در واقع رابط بین نظام سلامت و جامعه هستند.

وی افزود: داوطلبان سلامت همواره در اجرای طرح های ملی و منطقه ای، پژوهشی و اجرای برنامه تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت مشارکت و همکاری گسترده دارند.

دکتر مروجی، تقویت حضور داوطلبان متخصص ادارات و خیرین سلامت با حمایت و مشارکت داوطلبان سلامت محلات را از اهداف مسوولان دانشگاه در راستای ارائه خدمات بهداشتی  برشمرد و با تبریک روز جهانی داوطلب از همکاری داوطلبان سلامت، مربیان آن ها و تمامی فعالان این عرصه قدردانی کرد .

وی، با اشاره اینکه فعالیت داوطلبان سلامت در دانشگاه علوم پزشکی کاشان از سال 1372 آغاز شده و در حال حاضر 80 واحد بهداشتی در شهرستان های کاشان و آران و بیدگل مجری برنامه داوطلبان سلامت هستند، تصریح کرد: 1400 داوطلب سلامت ایرانی و 82 داوطلب سلامت غیر ایرانی 45 درصد از خانوارهای شهرستان های کاشان وآران وبیدگل را تحت پوشش قرار می‌دهند.

لازم به ذکر است 114 نفر از داوطلبان سلامت به عنوان داوطلب متخصص از سایر سازمان ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی شهرستان های کاشان و آران و بیدگل با دانشگاه علوم پزشکی همکاری دارند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار