کد خبر: 884570
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۵
با حكم رهبر معظم انقلاب اسلامي
حضرت‌ آيت‌الله‌ خامنه‌اي، رهبر معظم‌ انقلاب‌ اسلامي طي حكمي حجت‌الاسلام حسن عليدادي سليماني را به‌ عنوان نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه شهر كرمان منصوب‌ كردند.
به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني دفتر مقام معظم رهبري، در حكم‌ رهبر معظم انقلاب‌ اسلامي به حجت‌الاسلام عليدادي سليماني آمده است: اكنون كه جناب حجت‌الاسلام آقاي حاج سيديحيي جعفري از امامت جمعه‌ كرمان كناره‌گيري كرده‌اند، با تشكر فراوان از خدمات و زحمات طولاني آن روحاني مردمي و خدوم، جنابعالي را كه از شايستگي لازم برخوردار و داراي حسن سابقه در عرصه‌ تبليغ و سلوك ديني و مردمي مي‌باشيد، به نمايندگي خود در استان و امامت جمعه‌ شهر كرمان منصوب مي‌كنم.

مردم نجيب و عزيز كرمان، جايگاه احترام‌برانگيزي در دوران مبارزات نهضت اسلامي و نيز دوران پس از انقلاب، كسب كردند و اين به بركت فداكاري هوشمندانه و حضور آگاهانه‌ آنان در همه‌ حوادث مهم نظامي و سياسي و اجتماعي چند ده ساله بود. چه در فصل درخشان دفاع مقدس و چه در فصل مواجهه با حوادث طبيعي تلخ و چه در فصل پيشامدهاي تعيين‌كننده سياسي، مردم آن استان آزمون موفقي از خود نشان دادند و چهره‌هاي برجسته‌اي از ميان خود به ملت ايران تقديم كردند. 

اكنون جنابعالي در ميان اين مردم عزيز و محبوب، به قبول وظيفه سنگيني مفتخر گشته‌ايد. اميد است به بهترين وجه از عهده‌ آن برآييد. انس با عامه مردم، معاشرت با جوانان، همكاري با دانشگاهيان و فرزانگان، تقويت جدّي جبهه‌ فرهنگي انقلاب، ارتباط مستمر با علماي اعلام و بهره‌گيري از توان و ابتكار جوانان انقلابي و مؤمن و غني كردن محتواي نماز جمعه را از جنابعالي انتظار دارم و توفيقاتتان را از خداوند متعال مسئلت مي‌نمايم. 
سيدعلي خامنه‌اي- 15 آذر 1396
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار