کد خبر: 884542
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۸
تروریسم خودساخته غربی پس از شکست در سوریه و عراق حامیان خود را هدف قرار گرفته و می‌گوید اروپا را به جهنم تبدیل خواهد کرد. این تهدید داعش چند هفته پس از آن صورت می‌گیرد که بی‌بی‌سی فاش کرد مقامات امریکایی در رقه با این گروه تروریستی به توافق رسیده‌اند شبه‌نظامیان داعش از شهر خارج شوند که گفته می‌شود بعضی از آنها مسیر خود را به سمت اروپا انتخاب کرده‌اند. 

گروه تروریستی داعش اعلام کرد که جشن سال نو میلادی در کشورهای مختلف را به جهنم تبدیل خواهد کرد و دست به اقدامات تروریستی خواهد زد.  داعش با انتشار یک پوستر تبلیغاتی تهدید کرده است که به پاریس در روز سال نو میلادی حمله می‌کند. در همین حال،‌ نیروهای امنیتی اروپا در حال انجام اقدامات لازم هستند تا از تکرار حمله کامیون به مردم در برلین که در سال ۲۰۱۶ صورت گرفت و ۱۲ نفر قربانی شدند، جلوگیری شود. داعش علاوه بر پاریس، لندن، نیویورک و رم را نیز تهدید کرده است.

این تهدید داعش در حالی است که اخیراً فاش کرد مقامات امریکایی بر اساس توافقی اجازه داده‌اند شبه‌نظامیان داعش از رقه خارج شوند و بعضی از این تروریست‌‌‌‌ها مقصد خود را پس از سوریه کشورهای اروپایی انتخاب کرده‌اند. در همین راستا یکی از اعضای سابق گروه موسوم به «نیروهای دموکراتیک سوریه‌» گفته بعد از تصرف شهر رقه به هزاران نفر از اعضای گروه تروریستی داعش به موجب توافقی که مورد حمایت دولت امریکا بوده اجازه داده شده از این شهر خارج شوند.  طلال سیلو، از فرماندهان سابق در «نیروهای دموکرات سوریه‌» به رویترز گفت که بعد از بازپس‌گیری شهر رقه، تمامی اعضای بازمانده داعش سوار اتوبوس شده و از شهر خارج شدند. این در حالی است که در آن زمان گفته‌‌‌ می‌شد نیروهای دموکراتیک سوریه، سخت مشغول مبارزه با داعش هستند.   مقام‌های امریکایی اظهارات طلال سیلو را «نادرست و تحریف‌شده‌» خوانده‌اند اما یک مقام ترکیه‌ای در گفت‌وگو با رویترز اظهارات وی را تأیید کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار