کد خبر: 884535
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۹
فرمانده نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران گفت: پليس آمادگي دارد براي موضوع حاشيه‌نشيني و رفع معضل آن ورود كند. 
سردار حسين اشتري در همايش سرداران و فرماندهان همرزم استان اصفهان با اشاره به موضوع اعتياد به عنوان اولويت نيروي انتظامي گفت: موضوع اعتياد يكي از موضوعات مهم كشور است كه نيروي انتظامي كارهاي متعددي براي مبارزه و كاهش آسيب‌هاي آن انجام داده است. به گفته وي اولويت بعدي پليس بحث حاشيه‌نشيني در كل كشور است و نيروي انتظامي آماده انجام هر‌گونه اقدامي در اين زمينه است. 
سردار اشتري در ادامه افزود: موضوع طلاق از جمله موضوعات مهم اجتماعي است كه افزايش آن آسيب‌هاي زيادي براي خانواده‌ها به همراه دارد از اين رو نيروي انتظامي در قبال همه اين مباحث وظايفي بر عهده دارد و اقداماتي در اين راستا انجام داده است، البته موضوع طلاق و مباحث پيرامون آن تا حد زيادي به ساير سازمان‌ها و دستگاه‌ها مربوط مي‌شود. 
فرمانده نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران اظهار داشت: تنها راه حل اين مشكلات، اجماع و همكاري و استفاده از همه ظرفيت‌هاي كشور براي رفع آنها است و با همكاري همه عزيزان مي‌توان كارگروه‌هايي در اين رابطه تشكيل داد و طبيعتاً نيروي انتظامي نيز آماده خدمت در اين حوزه است. 
سردار اشتري با اشاره به نقش مقام معظم رهبري در ايجاد وحدت در كشور گفت: در روزهاي پس از وقوع زلزله، فضايي نگران كننده در كل استان كرمانشاه به وجود آمده بود كه با حضور مقام معظم رهبري در بين مردم و برخورد دلسوزانه ايشان با بازماندگان زلزله، آرامش به شهر بازگشت و دل‌ها آرام شد. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار