کد خبر: 884521
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۶
تشییع جنازه که برگزار شد
اگر دانشجوها استخدام شوند پس نماینده‌ها را چه کنند؟!
دانشجویان دانشگاه صنعت نفت تجمع کرده‌اند و انتظارات نابجایی را مطرح می‌کنند. مثلاً اینکه بعد از تحصیل در وزارت نفت استخدام شوند. چه حرف‌ها! واقعاً دانشجویان چه اصراری دارند که حتماً در صنعت نفت کار کنند؟ حالا اینکه اسم دانشگاه صنعت نفت است که دلیل نمی‌شود!
شما از کجا مطمئنید کسانی که این دانشگاه را تأسیس کردند چنین چیزی را مد نظر داشتند؟ خب مگر دانشجو جماعت خونش از بقیه رنگین‌تر است؟ بروند از دختر مظلوم وزیر یاد بگیرند و پوشاک قاچاق کنند تا روی پای خودشان بایستند! بلکه خدمتی به کشور کرده باشند. استخدام‌های وزارت نفت را بگذارند به عهده جناب زنگنه که اگر خواست نماینده‌ای را جذب کند دستش باز باشد!
اگر هم مشکل از محتوای آموزشی دانشگاه صنعت نفت است که دانشجوها را متوقع کرده است، خب تغییرش دهند و از این به بعد در آنجا مطالب مفید دیگری مثل شیوه‌های تعریف و تمجید از برجام و قراردادهای محرمانه را آموزش دهند. این وسط خود دانشجوها هم که زحمت کشیدند و تشییع جنازه دانشگاه را انجام دادند، خب کار ساده شد. وزارت نفت هم یک جلسه فاتحه برگزار کند و حلوایش را خیر کند و والسلام! سر و ته قضیه را کم‌خرج هم بیاورند و مشکل را از ریشه حل کنند!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر