کد خبر: 884520
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹
معاون برنامه ریزی، اداری و مالی فرمانداری ویژه کاشان خبر داد
معاون برنامه ریزی، اداری و مالی فرمانداری ویژه کاشان در جلسه بررسی راه کارهای توسعه اشتغال در روستاها اظهار داشت: تامین اشتغال در روستاها از اولویت های دولت تدبیر و امید بوده که با استفاده از تسهیلات منابع صندوق توسعه ملی محقق شده است.
مسعود خاندایی با اشاره به رویکرد و تاکید استاندار اصفهان، دکتر مهرعلیزاده مبنی بر ایجاد و توسعه اشتغال و تولید گفت: فعالیت های تکمیل و توسعه ی کشاورزی، منابع طبیعی، معادن، فناوری اطلاعات، گردشگری، صنایع دستی، فرش دستبافت و توسعه شرکت های دانش بنیان، شامل استفاده از این منابع می باشند.

وی در ادامه افزود: دستگاه های اجرایی می توانند با راهنمایی و اطلاع رسانی مناسب به شهروندان در نواحی روستایی نسبت به هدایت متقاضیان به سمت فعالیت های زود بازده اقدام کنند.

معاون فرماندار کاشان ابراز امیدواری کرد دانشگاه ها و مراکز علمی و پژوهشی با تهیه و تدوین طرح های تخصصی و کارشناسی بتوانند چهارچوب نظری راه اندازی و اشتغال پایدار در روستاها و شهرهای زیر 10 هزار نفر را فراهم کنند.

وی ضمن تاکید بر هدف گذاری تسهیلات اشتغال و اطلاع رسانی به عموم شهروندان به آیین نامه اجرایی قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری اشاره و تاکید نمود: باید راهکارهای توسعه اشتغال و استفاده حداکثری از منابع این آیین نامه در مناطق روستایی و شهرهای کمتر از 10 هزار نفر جمعیت بررسی و ارائه گردد. 

خاندایی در پایان ضمن اشاره به برگزاری کارگروه رفع موانع تولید و جذب سرمایه و طرح منادیان عرصه تولید و اشتغال، به اقدامات فرمانداری کاشان در خصوص پیگیری مشکلات صنایع شهرستان اشاره کرده و خواستار عملیاتی شدن مصوبات این کارگروه در راستای سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری  و دولت تدبیر و امید در حوزه اقتصاد مقاومتی شدند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار