کد خبر: 884519
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۶
نمایشگاهی که خانم‌ها را مقابل خودروها گذاشت
خشونت از این بالاتر که دو تا خانم را مجبور کردید لباس هم شکل بپوشند؟
در روزهای اخیر تصاویری از یک نمایشگاه خودرو منتشر شد که بعضی رسانه‌ها معتقد بودند نشان می‌دهد شرکت‌های خودروسازی در رونمایی از محصولاتشان از خانم‌ها استفاده ابزاری کرده‌اند. حالا بگذریم از اینکه این واژه استفاده «ابزاری» در این مورد خاص یک کم ایهام دارد. من خودم چند مورد خشونت علیه زنان را در این تصاویر مشاهده کردم که جا دارد تشکل‌های مربوطه به سرعت نسبت به آن‌ها واکنش دهند و مراسم شمع‌سوزی ترتیب دهند. 
اولین مورد اینکه شرکت‌ها به خانم‌ها لباس‌های یکسان یا یونیفورم پوشانده بودند. خب تصدیق می‌فرمایید که هیچ خشونتی علیه زنان بالاتر از این نیست که در جمع، لباس هم‌شکل خودش را بر تن یک زن دیگر ببیند!
مورد دیگر اینکه در همه عکس‌ها خانم‌های بیچاره سرپا ایستاده بودند. یعنی مسئولان خشن شرکت‌ها یک صندلی نداشتند برای این ضعیفه‌ها بگذارند؟!
خشونت دیگری هم در این نمایشگاه علیه زنان صورت گرفت؛ همه می‌دانند که وقتی آقایان به ماشین‌شان بیشتر از همسرشان اهمیت می‌دهند و به آن رسیدگی می‌کنند و برایش وقت می‌گذارند، خانم‌ها را حسابی ناراحت می‌کنند. برای همین اصولاً از ماشین آن هم چنین ماشین‌های لوکس و آخرین مدلی نباید دل خوشی داشته باشند! حالا اگر یکی از خانم‌های به کار گرفته شده در نمایشگاه، چنین تجربه‌ای را داشته باشد، آیا کار شرکت‌ها خشونت بی‌رحمانه علیه زنان نیست؟!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر