کد خبر: 884513
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه کاشان با ابراز گلایه از فعالیت های پراکنده و اقدامات جزیره ای توسط برخی از نهادها اعم از دولتی و غیردولتی خواستار هدف گذاری در برنامه های فرهنگی و اجتماعی شد.
عباسعلی قپانی پور در جلسه کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی شهرستان کاشان با اشاره به ظرفیت های ویژه و غنی این شهرستان و برخورداری از هیئات مذهبی، پایگاه های بسیج، کانون های مساجد، سازمان های مردم نهاد و برگزاری جلسات متعدد مذهبی و دینی در طول سال گفت: این ویژگی های ممتاز می تواند به آگاه سازی عمومی و کاهش آسیب های اجتماعی کمک کند.

وی ضمن اشاره به آسیب های برخی از هیئات مذهبی و جلسات خانگی دینی در شهرستان، ورود دستگاه های متولی مانند اداره تبلیغات اسلامی به سیاست گذاری و ترسیم خطوط اصلی و تهیه طرح های فرهنگی مربوطه، لازم و ضروری دانست.

قپانی پورضمن تشکر از فعالیت های ارزنده برخی از نهادهای شهرستان مانند اداره بهزیستی، مدیریت حوزه های علمیه، نیروی انتظامی و سازمانهای مردم نهاد در خصوص ایجاد و راه اندازی مراکز مشاوره و پاسخگویی به مسائل مذهبی و دینی خواستار ورود جدی و به موقع سایر دستگاه های ذی ربط در خصوص معضلات اجتماعی بویژه مشکلات جوانان و خانواده ها شده و نقش اداره بهزیستی و همچنین شهرداری ها در این رابطه را ضروری ارزیابی کرد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار سازمان های مردم نهاد را به مثابه بازوان توانمند دولت در حوزه کاهش و پیشگیری از آسیب های اجتماعی دانست و ابراز امیدواری کرد این سازمان ها با همکاری و تعامل مناسب با نهادهای دولتی بیش از پیش در حوزه های اجتماعی و فرهنگی فعالیت کنند.

قپانی پور ضمن تاکید بر رعایت اصل حقوق شهروندی در اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی شهرستان، تبیین اندیشه های حضرت امام خمینی(ره) را چراغ راه مدیران و متولیان حوزه های فرهنگی و اجتماعی دانسته و بر استفاده و عمل بر این آموزه ها توصیه نمودند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر