کد خبر: 884489
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴
هفت هزار و 46 مددجوی تحت پوشش این نهاد در استان هرمزگان در 8 ماه نخست امسال، از آموزش های فنی و حرفه ای بهره مند شدند.

احمد پایان قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان با اعلام اين خبر گفت: 2 هزار و 903 مددجوی کمیته امداد هرمزگان در دوره‌ های پایدار سازی و توسعه، 2 هزار و 76 نفر در دوره های مهارت ‌آموزی و 2 هزار و 67 نفر نیز در دوره‌ های کارآفرینی و حرفه ‌آموزی دانش آموزان دبیرستانی مهارت‌ های لازم را فرا گرفتند.

وی با بیان اینکه سرانه آموزش ‌های فنی و حرفه ‌ای (مهارت ‌آموزی) به هر مددجو تا سقف یک ‌میلیون و 500 هزار تومان برای کمیته امداد هزینه دارد خاطر نشان کرد: در مجموع در این مدت هشت ماه ابتدایی امسال، بیش از 411 میلیون تومان در این راستا هزینه شده است.
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان، آموزش ‌های فنی و مهارتی را در زمینه های کشاورزی، دام ‌پروری، شیلات، صنایع‌ دستی، صنفی و صنعتی و خدمات به مددجویان کمیته امداد هرمزگان معرفی کرد و افزود: بیشترین آموزش های ارائه شده از ابتدای سالجاری تا پایان آبان ماه، در زمینه خدمات و صنایع دستی بوده است.
وی ادامه داد: 276 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این استان در8 ‌ماهه نخست امسال از طریق مرکزهای کاریابی، طرح تعامل با کارفرما و هماهنگی با موسسه‌ ها و شرکت ‌های پذیرنده نیرو، جذب بازار کارشدند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار