کد خبر: 884464
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸
درمراسم پنجمین کنگره خانه کشاورزی ایران؛
جناب آقای روحانی جنابعالی هم مقام اول دولت ایران هستید و هم لباس روحانیت به تن دارید که داد از عدالت وخدا ترسی میزند، بیایید و به احترام لباس خود غرور از دست رفته کشاورزان در نزد خانوادهایشان را به انها باز گردانید

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان همایش پنجمین کنگره خانه کشاورزی ایران که با حضوررئیس جمهور وتعدادی از وزرا و معاونین و گروهی از مسئولان کشوری برگزار شد ،عضو شورای مرکزی دبیر خانه کشاورزی استان اصفهان با اشاره به آیه شریفه « وَمَن شَكَرَ فَإِنَّمَا يَشْكُرُ لِنَفْسِهِ  » اظهار داشت :به شکرانه ی توفیق وبه رسم ادب شایسته است ازتلاش های اقای دکتر بیابانی که در برپایی و برگزاری پنجمین کنگره سراسری خانه کشاورز ایران تلاش نمودنند و همچنین ازاینکه آقای دکتر کلانتری دبیر کل محترم خانه کشاورز ایران در این مراسم به جمع ما کشاورزان  پیوستند قدردانی می کنیم.

 مهندس صادقی مطالبی را بر نقد سخنان رئیس جمهوردر این گنگره عنوان نمود وبیان داشت :  جناب آقای جناب رئیس جمهور شاید در هیچ گوشه ای از جهان همچون ایران کشاورزان مورد بی مهری قرار نگرفته باشند که این چنین مظلومانه همراه با نظام و حکومت در حرکت باشند بدون این که صدای اعتراضی از انها بلند شود و اگر در روز همایش, کشاورزان بدون اعتراض صحبت های شما را گوش داده دلیل بر قبولی  مدیریت کشاورزی این کشور نیست بلکه به احترام دبیر کل محترم و خستگی ناپذیر خود دکتر کلانتری سکوت کرده و از نجابت و رزق پاکی که به دست می اورند نهایت احترام  میزبانی خود را انجام نموده اند .

وی ابراز نمود :  جناب آقای روحانی جنابعالی هم مقام اول دولت ایران هستید و هم لباس روحانیت به تن دارید که داد از عدالت وخدا ترسی میزند، بیایید و به احترام لباس خود غرور از دست رفته  کشاورزان در نزد خانواده خود را  به انها باز گردانید ، بیایید و قدر این کشور را با این همه نعمت خدادادی بدانید و بی لیاقتی برخی از مدیران را به پای خشک سالی و .....نگذاریم تا طبیعت و جو اسمانی با ما آشتی کند.

ریس خانه کشاورز اصفهان  اذعان داشت : ای کاش در این جلسه از طرف حضرتعالی هم ادای دین می شد زیرا در ایران رسم بر این است هرکجا میهمانی وارد شود هدیه ای هر چند کوچک برای میزبان همراه می برد وانتظار این بود قول خوشحال کننده ایی به رسم هدیه در این مراسم به کشاورزان می دادید. .

صادقی با بابیان اینکه برای این لحظات  چند سال صبوری نمودیم  خاطر نشان ساخت : متاسفانه  باید اعلام کنم گنگره به این بزرگی و شایستگی که چهار سال  انتظار آن را می کشیدیم  برای آینده کشاورزان ایران در سخنان حضرتعالی امیدی نداشت به جز گزارشی تکراری ازگذشته.

وی افزود :  جناب رئیس جمهورای کاش فرصت آن را داشتید و برای یک بار هم که شده صحبت های خودرا  که در کنگره کشاورزان  ایراد فرمودید را گوش می دادید و شاید در بیان برخی موارد  باز نگری می کردید و به مظلومیت ,نجابت و میهمان نوازی این قشر زحمت کش  پی می بردید .

وی از خاطرات تلخ حملات داعش وایجاد فجایع انسانی یاد آورشد: شاید کمترین انتظار کشاورزان از جنابعالی در این همایش این بود تا در کنار اعلام  پایان عمر داعش پایان فقر کشاورزان را نیز اعلام می شد تا کشاورزانی که  بیش از هزاران کیلومتر از گوشه وکنار این کشور با شوق شنیدن نوای امیدوارانه آمده بودند  با دستی پر به آغوش خانواده خود باز می گشتند

وی در پایان  اعلام داشت : به شما و دیگر اعضای هیات دولت پیشنهاد می گردد , کابینه دولت انقدر وقت صحبت. و سخنرانی دارند,  بیایید و در چنین جلساتی شنونده باشید نه گوینده , شاید برای مشکلات تدابیر اتخاذ شود و  از مشکلات کاسته شود شاید توشه ای برای اخرتمان باشد.



نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر