کد خبر: 884432
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی خبر داد:
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی از اجرای طرح راهداری زمستانی با همکاری پلیس راه استان خبر داد و گفت: این طرح از 20 آذر ماه با شروع فصل سرما شروع می شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی از اجرای طرح راهداری زمستانی با همکاری پلیس راه استان خبر داد و گفت: این طرح از 20 آذر ماه با شروع فصل سرما شروع می شود.

علی زندی فر مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی دراولین نشست هماهنگی راهداری زمستانی که در اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان برگزار شد، تصریح کرد: در اجرای این طرح فرماندهان پلیس راه و روسای ادارات شهرستان های استان برای ارائه خدمات مطلوب تر با یکدیگر در سطح جاده ها همکاری می کنند.

وی با اشاره به انجام عملیات راهداری شامل روکش آسفالت گرم، لکه‌گیری آسفالت سرد، آسفالت حفاظتی تعمیرات پل‌ها و تونل‌ها، تعمیرونصب تابلوهای اخطاری و انتظامی، آشکارسازی نقاط پرتصادف، پاک‌سازی دهانه پل‌ها و... افزود: آماده شروع عملیات راهداری زمستانی هستیم وتا قبل از شروع طرح نسبت به رفع کمبودهای احتمالی راهدارخانه‌ها و همچنین تجهیزات راهداری زمستانی در حوزه استحفاظی استان اقدام خواهد شد.

مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان به فعالیت چهار شرکت امداد خودرو در استان اشاره کرد و گفت: این شرکت های امدادی با آرم و علائم و چراغ گردان استاندارد و با مجوز رسمی فعالیت می کنند که دو شرکت مجوز فعالیت در کل استان را دارند لذا انتظار می رود در بروز تصادفات احتمالی نیز از خدمات و جرثقیل این شرکت های مجاز استفاده شود.

وی با تاکید بر کنترل خودروها برای استفاده از تجهیزات زمستانی گفت: شرکت های مسافری ملزم شدند وسائط نقلیه خود را از لحاظ داشتن لاستیک، چراغ و زنجیر چرخ و بخاری و سایر تجهیزات زمستانی کنترل کنند و در صورت نداشتناین تجهیزات از ارائه خدمات به آنها خودداری کنند .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار