کد خبر: 884378
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۰
فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي:
فرمانده كل سپاه گفت: سعودي‌ها با دستور و پشتيباني امريكايي‌ها تفرقه را بين مسلمانان دنبال مي‌كنند و با صهيونيست‌ها همراه شده‌اند.
به گزارش فارس، سردار سرلشكر محمدعلي جعفري فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي طي سخناني در مراسم افتتاح 4هزار و 150 پروژه عمراني و محروميت‌زدايي نيروي زميني سپاه با بيان اينكه سردار پاكپور در مجموعه نيروي زميني علاوه بر تلاش در جهت تأمين امنيت، در حوزه محروميت‌زدايي نيز اقدامات بسيار خوبي انجام داده است، اظهار داشت: اميدواريم اين بيش از 4 هزار پروژه اقدام مناسبي در جهت تأمين امنيت پايدار و معيشت مردم محروم مرزنشين كشور باشد. 
   
كودتا عليه انصارالله يمن در نطفه خفه شد

سردار جعفري گفت: امروز شاهد يك امنيت بي‌نظير در كشور هستيم و اين وضعيت در عين برنامه‌ريزي‌هاي پيوسته دشمنان منطقه و فرامنطقه‌اي براي ايجاد ناامني در كشورمان است. امروز متأسفانه سعودي‌هاي خائن خودشان را درگير با ديگر كشورهاي مسلمان منطقه كرده و به‌دنبال ناامني در اين كشورها هستند و با دستور و پشتيباني امريكايي‌ها تفرقه را در بين مسلمانان دنبال مي‌كنند و در اين زمينه با اسرائيلي‌ها همراه شده‌اند. شاهد بوديم كه در يمن قصد داشتند چه كودتايي عليه مجاهدين و انصارالله انجام دهند، اين توطئه در نطفه خفه شد. وي تصريح كرد: امنيت مهم‌ترين شرط پيشرفت و‌توسعه مادي و معنوي يك جامعه است و دشمنان نيز سرمايه‌گذاري زيادي براي ايجاد ناامني در نقاط مختلف جهان كه با آنها هماهنگ نيستند مي‌كنند. در جايي با ترور و هرج‌و‌مرج ايجاد ناامني مي‌كنند و در ايران مقتدر با توطئه‌هايي در جهت فشار به اقتصاد و معيشت مردم به‌دنبال ايجاد ناامني هستند. فرمانده سپاه ادامه داد: سپاه بدون همكاري اقوام و مردم نمي‌تواند امنيت را تأمين كند. موضوع امنيت در مرزهاي كشور با اقتصاد گره خورده و به همين دليل نيروي زميني سپاه در جهت محروميت‌زدايي اقدام مي‌كند و حتماً بايد دولت نيز در اين حوزه اقدام كند. 
   
سپاه به تنهايي نمي‌تواند فقر را از بين ببرد

جعفري كارهاي نيروي زميني سپاه در جهت محروميت‌زدايي را تنها يك نمونه عنوان كرد و گفت: هدف از اقدام سپاه براي رفع محروميت، منافع اقتصادي نيست زيرا هيچ سودي از آن نمي‌برد و همه آن هزينه است. سپاه سه، چهار برابر بودجه‌اي را كه از دولت براي اين كار مي‌گيرد، از منابع و تجهيزات و نيروي انساني خود در اين پروژه‌ها هزينه مي‌كند. فرمانده سپاه گفت: نمي‌توانيم ادعا كنيم كه سپاه به تنهايي مي‌تواند فقر را از بين ببرد، بلكه دولت و ديگر سازمان‌ها هم بايد پاي كار بيايند و اميدواريم شاهد افزايش پروژه‌هاي محروميت‌زدايي توسط دولت باشيم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار