کد خبر: 884270
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴
رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان خبر داد
رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان از معرفی بیش از ۲۰۰ دستاورد پژوهشگران این استان در هفته پژوهش خبر داد.
به گزارش جوان ، سیف‌الله سعدالدین در آئین افتتاح سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان سمنان با اشاره به اهمیت برگزاری سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان سمنان تصریح کرد: در این نمایشگاه بزرگ بیش از 200 دستاورد پژوهش و فناوری استان سمنان معرفی می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان مأموریت برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فن بازار استان سمنان را بر عهده داشته است عنوان کرد: برگزاری این نمایشگاه فضای مطلوبی را برای نمایش محصولات دانش بنیان استان سمنان فراهم کرده است.

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان از برگزاری پنج نشست تخصصی و کارگاه آموزشی به منظور حمایت از اقتصاد دانش بنیان در حاشیه برگزاری این نمایشگاه خبر داد.

وی با اشاره به مشارکت دستگاه‌های اجرایی، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان سمنان در برنامه‌های هفته پژوهش گفت: علاوه بر شرکت‌های دانش بنیان مستقر در مراکز رشد پارک‌های علم و فناوری ، دیگر شرکت‌های دانش بنیان نیز در سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان سمنان حضور و مشارکت دارند.

دبیر برگزاری سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان سمنان با اشاره به اینکه این نمایشگاه فرصتی مناسب برای تولید و توسعه محصولات از سوی صاحبان سرمایه است افزود: این نمایشگاه  فرصت مناسبی برای برقراری ارتباط میان ایده پردازان با صاحبان سرمایه به منظور توسعه همکاری با آنان است.

این نمایشگاه در بیش از 2 هزار متر مربع زیربنا دردانشگاه پیام نور سمنان برپا شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر