کد خبر: 884262
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۱
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس عنوان کرد
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: براساس وعده و قول معاون امور اقتصادی و هماهنگی برنامه و بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور، برای پروژه‌های اولویت‌دار و کلیدی در استان کردستان اعتبارات ویژه‌ای اختصاص خواهد یافت.

سیدمهدی فرشادان در گفت‌وگو با جوان در کردستان اظهار کرد: تعدادی از نمایندگان مردم استان در مجلس و مسولان استان کردستان در راستای پیگیری مطالبات استان با پورمحمدی معاون امور اقتصادی و هماهنگی برنامه و بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور دیدار کردیم.

وی خاطرنشان کرد: اثرگذاری بر روی بودجه سال آینده از مهم‌ترین اهداف این دیدار بود که پیشنهادهای خوبی برای رفع مشکلات استان در حوزه‌های مختلف، بخصوص در حوزه زیرساخت‌ها بیان شد.

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: تمام هدف ما این است که بتوانیم سهم مناسبی از بودجه سال آینده را به استان اختصاص دهیم.

فرشادان خاطرنشان کرد: برخی پروژه‌های اولویت‌دار و کلیدی این استان در این جلسه مورد بحث قرار گرفت که معاون سازمان برنامه و بودجه کشور قول مساعدت در اختصاص اعتبارات مناسب برای اتمام این پروژه‌ها داد.

وی اذعان کرد: اختصاص اعتبار ویژه به پروژه سدسیازاخ دیواندره، تقویت بودجه سالن 6 هزار نفری سنندج، اعتبار برای تکمیل مجتمع فرهنگی و هنری، کمک به پروژه راه‌آهن تهران ـ همدان ـ سنندج و .. از جمله پروژه‌هایی بود که در این جلسه مطرح شد.

فرشادان خاطرنشان کرد: این جلسه پیرو جلسات کمیسیون برنامه و بودجه و بازدید آنها از پروژه‌ها و مسائل و مشکلات شهرستان‌های مختلف استان بوده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: با توجه به اینکه اکنون فصل بودجه است، لذا این نشست در بهترین زمان برگزار شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تحقق مصوبات جلسه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در کردستان از اهداف مهم ما در برگزاری این نشست بود و قطعا تا رسیدن به نتیجه قطعی آن را پیگیری خواهیم کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر