کد خبر: 884261
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲
امیر حاتمی:
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اعلام آمادگی جمهوری اسلامی ایران در راستای همکاری دفاعی مشترک با کشورهای منطقه گفت: پشتیبانان داعش با نابودی این گروه تروریستی فهمیدند که نمی‌توانند با دروغ و فریب منطقه را درگیر ناامنی کنند.
جوان آنلاین: امیر سرتیپ امیر حاتمی صبح امروز در مراسم الحاق ناو موشک‌انداز ایرانی "سپر" به ناوگان شمال نداجا در بندر‌انزلی، با اشاره به پیروزی به‌دست آمده توسط جبهه مقاومت در عراق و سوریه اظهار داشت: پشتیبانان داعش با نابودی این گروه تروریستی فهمیدند که نمی‌توانند با دروغ و فریب منطقه را درگیر ناامنی کنند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه ملت‌های منطقه فهمیدند که ایستادگی و مقاومت سبب پیروزی در برابر دشمنان می‌شود، خاطرنشان کرد: اتحاد ملت‌های مسلمان سبب نصرت الهی جبهه مقاومت شد.

امیر حاتمی با تاکید براینکه نیروی دریایی در کمال گمنامی موفق به رفع مشکل ناامنی آب‌راه‌های منطقه و خنثی‌سازی دزدان دریایی شد، اعلام کرد: امروز ایران و سایر کشورهای منطقه از امنیت آب‌راه‌ها برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه ایران کشوری دریایی است و باید از این نعمت الهی به‌خوبی استفاده کند، تاکید کرد: جمهوری اسلامی باید بتواند تمام ابعاد قدرت دریایی به‌ویژه بعد نظامی را در اختیار داشته باشد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به تلاش‌های دشمن در راستای جلوگیری از پیشرفت دریایی جمهوری اسلامی اعلام کرد: ناو "سپر" نماد خود‌باوری و خواستن است و این مهم به‌دست نیامد مگر با غیرت فرزندان این سرزمین.

امیر حاتمی با بیان اینکه تمام بخش‌های ناو موشک‌انداز سپر "بومی" است، عنوان داشت: این ناو تمام ایرانی، تمام مراحل آزمایشات لازم را پشت سر گذاشته و نماد صلح دریایی ایران است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اعلام آمادگی جمهوری اسلامی ایران در راستای همکاری دفاعی مشترک با کشورهای منطقه بیان کرد: این همکاری تا جایی که امنیت منطقه و ساکنان آن حفظ شود، ادامه پیدا می‌کند.

امیر حاتمی ضمن ابلاغ پیام صلح و دوستی جمهوری اسلامی ایران به تمام کشورهای منطقه خاطرنشان کرد: امیدواریم توسعه دفاعی جمهوری اسلامی ایران در راستای ایجاد صلح در منطقه پابرجا باشد.

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار